Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
07 February 2022
[GAL] O protagonista deste libro ten moitas preguntas dende que o seu avó marchou e vai acudindo aos diferentes membros da súa familia para intentar averiguar que é o que lle pasou a este. Non obstante, as respostas que lle dan suscítanlle máis dúbidas: como que se foi de viaxe sen preparar equipaxe? Se está no ceo, como chegou alá? Son este tipo de cuestións as que intenta resolver ata que chega á conclusión de que se alguén lle vai dicir a verdade é a súa profesora, porque sabe moitas cousas. E, efectivamente, xa ao final do libro fálase con total naturalidade da morte, tratando de fuxir do dramatismo.

Narrado mediante rimas, recurso que calquera persoa que adoite rodearse de crianzas sabe que é un acerto seguro, é unha lectura comprensible dende idades temperás (a partir de 3-4 perfectamente) e moi amena. Ademais, as ilustracións que acompañan ao texto compleméntano á perfección.

Recoñezo que me encantou e, sobre todo, que me parece moi valente por parte da editorial publicar un conto así cando hai tantos tabús sobre a morte cando tratamos con crianzas.

[CAS]El protagonista de este libro tiene muchas preguntas desde que su abuelo marchó y va acudiendo a los diferentes miembros de su familia para intentar averiguar que es lo que le pasou a este. No obstante, las respuestas que le dan le suscitan aún más dudas: ¿cómo que se fue de viaje sin preparar equipaje? Si está en el cielo, ¿cómo llegó allá? Son este tipo de cuestiones las que intenta resolver hasta que llega a la conclusión de que si alguien le va a decir la verdad es su profesora, porque sabe muchas cosas. Y, efectivamente, ya al final del libro sa habla con total naturalidad de la muerte, tratando de huir del dramatismo.

Narrado mediante rimas, recurso que cualquier persona que acostumbre a rodearse de niños y niñas sabe que es un acierto seguro, es una lectura comprensible desde edades tempranas (a partir de 3-4 perfectamente) y muy amena. Además, las ilustraciones que acompañan al texto lo complementan a la perfección.

Reconozco que me encantó y, sobre todo, que me parece muy valiente por parte de la editorial publicar un cuento así cuando hay tantos tabús sobre la morte cuando tratamos con niñas y niños.