Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
31 March 2024
[GAL] Hai uns meses publicouse Todo Vuelve, a segunda parte de Todo Arde que, á súa vez, é a sétima parte do Universo Reina Roja.

Eu, como boa fan de Gómez-Jurado, fun directa a mercalo, como veño facendo dende hai algúns anos cando publica novo libro. Reserveino a propósito para o Nadal, porque sabía que ía ter moito tempo libre e quería meterme de cheo na historia.

O libro comeza con Aura no patio do cárcere, loitando por manterse con vida só 10 minutos máis. Parece sinxelo, pero nada máis lonxe da realidade. A partir de aquí, volvemos atoparnos con máis de 500 páxinas de idas e vidas, de aventuras e desventuras na vida das nosas 3 protagonistas favoritas: a propia Aura, Sele e Mari Paz. Como vén sendo habitual, terán que pasar por todo tipo de situacións variopintas e complexas, propias das mellores películas de acción (e un pouco de drama tamén, para que enganarnos).

Pero... Esta vez non sentín esa conexión co libro que acostumo a ter cando leo a este autor. Non sei se é que me estou cansando da súa escrita ou se é que este libro baixa un pouco o listón, pero a min faltoume algo. Había momentos en que pensaba: "pero en serio que se vai seguir complicando a cousa? Outra vez?". Pareceume por momentos repetitivo, non pola acción que acontecía en si, senón polo ritmo da historia; como que sempre se repite o mesmo patrón.

O que pasa é que Juan sabe como engatusarnos ás súas lectoras, e cando xa estaba chegando ao final... BOOM! Bombazo. En serio? Agora?! Pero isto non pode quedar así!! E nada, que haberá que esperar outro aniño para ver a onde nos leva todo isto, porque aínda que foi o libro que menos me gustou, sei que vou seguir mercando os seguintes, porque agora necesito saber a onde pretende levarnos o autor con todo este remexido de personaxes que conforma o Universo Reina Roja.

[CAS] Hace unos meses se publicó Todo Vuelve, la segunda parte de Todo Arde que, a su vez, es la séptima parte del Universo Reina Roja.

Yo, como buena fan de Gómez-Jurado, fui directa a comprarlo, como vengo haciendo desde hace algunos años cuando publica nuevo libro. Lo reservé a propósito para la Navidad, porque sabía que iba a tener mucho tiempo libre y quería meterme de lleno en la historia.

El libro comienza con Aura en el patio de la cárcel, luchando por mantenerse con vida solo 10 minutos más. Parece fácil, pero nada más lejos de la realidad. A partir de aquí, volvemos a encontrarnos con más de 500 páginas de idas y venidas, de aventuras y desventuras en la vida de nuestras 3 protagonistas favoritas: la propia Aura, Sele y Mari Paz. Como viene siendo habitual, tendrán que pasar por todo tipo de situaciones variopintas y complejas, propias de las mejores películas de acción (y un poco de drama también, para qué engañarnos).

Pero... Esta vez no sentí esa conexión con el libro que suelo tener cuando leo a este autor. No sé si es que me estoy cansando de su escritura o si es que este libro baja un poco el listón, pero a mí me faltó algo. Había momentos en que pensaba: "¿pero en serio que se va a seguir complicando la cosa? ¿Otra vez?". Me pareción por momentos repetitivo, no por la acción que ocurría en sí, sino por el ritmo de la historia; como que siempre se repite el mismo patrón.

Lo que pasa es que Juan sabe como engatusarnos a sus lectoras, y cuando ya estaba llegando al final... ¡BOOM! Bombazo. ¿En serio? ¡¿Ahora?! ¡¡Pero esto no puede quedar así!! Y nada, que habrá que esperar otro añito para ver a dónde nos lleva todo esto, porque aunque fue el libro que menos me gustó, sé que voy a seguir comprando los siguientes, porque ahora necesito saber a dónde pretende llevarnos el autor con todo este mejunje de personajes que conforma el Universo Reina Roja.