Crítica de Airunneko

Airunneko
19 January 2021
Un dos propósitos que teño para este 2021 e que pretendo ler mais en galego. E aquí estou coa primeira lectura que fixen nada mais empezar o ano.

Este libro o vin nuns carteis no salón de actos no IES no que estudo. E chamoume tremendamente a atención, tanto a portada coma o título. Casualmente o meu irman tivo que mercalo para facer unha lectura en clase, e xa o tiña na biblioteca da casa.

Foi unha lectura moi faciliña e axil. O libro e curto pero intenso, e remátase axiña.
E o típico relato que fala de lendas rurais galegas.
O ser tan breve prefiro non dicir moito, que non quero amosar os segredos que se atopan nel.

Sen dúbida algunha, teño pensado seguir lendo o autor.

🇪🇸

Uno de los propósitos que tengo para este 2021 es que pretendo leer mas en gallego, y aquí estoy con la primera lectura que hice nada mas empezar el año.

Este libro lo vi en unos carteles en el salón de actos en el IES en el que estudio. Me llamó tremendamente la atención, tanto la portada como el título. Casualmente mi hermano tuvo que comprarlo para hacer una lectura en clase y ya lo tenía en la biblioteca de casa.

Fue una lectura muy facilita y ágil. El libro es corto pero intenso y se acaba rápido. Es el típico relato que habla de leyendas del rural gallego.
Al ser tan breve prefiero no decir mucho, que no quiero desvelar los secretos que se esconden.

Sin duda alguna, tengo pensado leer mas obras del autor.
Por cierto, el libro tiene traducción al castellano, al catalán... y a mas idiomas, por si te interesa leerlo.