Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
14 September 2023
[GAL] Tíñalle moitas ganas a este libro pero decidira adiar a súa lectura ata que pasara o boom da novidade, xa que cando saiu non paraba de ler reseñas poñéndoo polas nubes e, recoñézoo, iso sempre me tira un pouco para atrás.

Na novela coñecemos ao señor e señora March. El é un escritor que acaba de publicar un libro, o cal está resultando todo un éxito. A súa muller non pode estar máis orgullosa del, ata que un día unha persoa deixa caer a idea de que a protagonista da novela semella basearse nela. Dende este momento, a señora March comeza a ver as cousas doutra maneira e a observar comportamentos sospeitosos no seu home que non ten claro ata onde poden abarcar.

Un libro de intriga e paranoia que te leva por camiños insospeitados, cun final moi potente na miña opinión. A señora March paréceme unha personaxe perfilada con moito detalle, da que a medida que se vai desenvolvendo a historia podemos observar en maior medida a súa complexidade.

Iso si, a pesar de que me gustou e gocei moito con el, penso que non lle atopei o punto de xenialidade do que todo o mundo fala. Si, encantoume o final e se esta autora segue publicando quero seguirlle a pista, pero ata o último terzo do libro non se me fixo tan marabilloso como agardaba. Non sei se ía eu coas expectativas demasiado altas (a pesar de deixar pasar un tempo prudencial) ou se é que me faltou algo por ver que o resto de lectoras si percibiron. Pero bueno, recoñezo que non é a primeira vez que remato un libro de gran éxito con esta sensación. Ás veces por aquí dáme a impresión de que todo o mundo le libros de 10 continuamente e que son eu a que falla nas súas escollas porque, aínda que me gusten, non todas as miñas lecturas me marcan tantísimo.

[CAS] le tenía muchas ganas a este libro pero decidiera atrasar su lectura hasta que pasara el boom de la novedad, ya que cuando salió no paraba de leer reseñas poniéndolo por las nubes y, lo reconozco, eso siempre me tira un poco para atrás.

En la novela conocemos al señor y señora March. El es un escritor que acaba de publicar un libro, el cual está resultando todo un éxito. Su mujer no puede estar más orgullosa de él, hasta que un día una persona deja caer la idea de que la protagonista de la novela parece basarse en ella. Desde este momento, la señora March comienza a ver las cosas de otra manera y a observar comportamientos sospechosos en su marido que no tiene claro hasta dónde pueden abarcar.

Un libro de intriga y paranoia que te lleva por caminos insospechados, con un final muy potente en mi opinión. La señora March me pareció un personaje perfilado con mucho detalle, del que a medida que se va desarrollando la historia podemos observar en mayor medida su complejidad.

Eso sí, a pesar de que me gustó y disfruté mucho con él, pienso que no le encontré el punto de genialidad del que todo el mundo habla. Sí, me encantó el final y si esta autora sigue publicando quiero seguirle la pista, pero hasta el último tercio del libro no se me hizo tan maravilloso como esperaba. No sé si iba yo con las expectativas demasiado altas (a pesar de dejar pasar un tiempo prudencial) o si es que me faltó algo por ver que el resto de lectoras sí percibieron. Pero bueno, reconozco que no es la primera vez que acabao un libro de gran éxito con esta sensación. A veces por aquí me da la impresión de que todo el mundo lee libros de 10 continuamente y que soy yo la que falla en sus elecciónes porque, aunque me gusten, no todas mis lecturas me marcan tantísimo.