Crítica de Gcon2ms

Gcon2ms
06 March 2021
En aquest cas tenim un retelling genial de la Ventafocs, una història de fantasia obscura ideal per enganxar al públic més jove però que també enganchará de principi a fi als adults.

Només comença el llibre ja ens endinsem directament al món obscur que ha creat l'autora. Una història amb molt bon ritme i molta acció que no decau en cap moment, el final et deixarà amb moltes ganes de saber més.

Tenim uns personatges femenins molts forts y valents que lluiten per sobreviure a tot l'horror que els envolta. La autora tracta tenen molt interessant com les diferències de les clased socials i el paper de la dona.

Està narrat amb tercers persona però igualmente la historia tenganxa desde el principi i no et deixa anar fins al final, com he comentat és un llibre ideal per els més joves que estiguin començant amba lectura o buscant una lectura lleugera de fantasia amb un toc de foscor, horrors i terror amb temes molt actuals que també atraparan al públic més adult.

Tenim prínceps, màgia, monstres, fades, un bosc molt perillós, una sabata perduda però res semblant a la historia original, aquí Cinder no només s'ocupa de la seva casa si no que también habrá de convertirse en una guerra per poder sobreviure. Os recomano molt aquesta història segur que os enganchará i os deixarà amb ganes de molt més.