Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
18 June 2023
[GAL] on/off é unha curiosa historia na que os trebellos electrónicos se decatan de que as persoas facemos moitas cousas sen eles e deciden observar á súa familia para elaborar unha listaxe de todas esas cousas que fan, ata que chegan a comprender que precisamente os necesitamos para aforrar tempo e facilitarnos a vida para ter momentos para compartir entre nós.
Dunha maneira sinxela e lúdica as crianzas poderán comprender a importancia de ter estes aparatos para facilitarnos a vida, así como a necesidade de momentos de desconexión dixital e conexión humana.
Enfocado cara os últimos cursos de Educación Infantil, paréceme un recurso moi valioso para abordar uns hábitos de educación dixital apropiados.
Como aspecto destacable, o libro inclúe un xogo de mesa moi divertido.

[CAS] on/off es una curiosa historia en la que los aparatos electrónicos se dan cuenta de que las personas hacemos muchas cousas sin ellos y deciden observar a su familia para elaborar una lista de todas esas cosas que hacen, hasta que llegan a comprender que precisamente los necesitamos para ahorrar tiempo y facilitarnos la vida para tener momentos para compartir entre nosotras.
De una manera sencilla y lúdica las niñas y niños podrán comprender la importancia de tener estos aparatos para facilitarnos la vida, así como la necesidad de momentos de desconexión digital y conexión humana.
Enfocado hacia los últimos cursos de Educación Infantil, me parece un recurso muy valioso para abordar unos hábitos de educación digital apropiados.
Como aspecto destacable, el libro incluye un juego de mesa muy divertido.