Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
27 October 2022
[GAL] Ler a Agatha Christie é volver sempre á miña zona de confort e a verdade é que facía moitísimo que non recorría a ela, a pesar de que na casa temos unha colección súa bastante grande.

Neste libro o famoso detective Hércules Poirot recibe un encargo da actriz Carlotta Adams: convencer ao seu marido (Lord Edgware) de que se divorcie dela. Porén, isto finalmente non é necesario, xa que este aparece asasinado poucos días máis tarde. Poirot, axudado polo capitán Hastings, trata de descubrir quen cometeu este crime, así como outros que se van sucedendo ao longo do relato.

Recoñezo que esta non é a novela de Christie que máis me gustou das que lin ata agora porque non me sorprendeu tanto como outras veces, pero fíxome pasar un rato agradable, que realmente é o que buscaba coa súa lectura.

[CAS] Leer a Agatha Christie es volver siempre a mi zona de confort y la verdad es que hacía muchísimo que no recurría a ella, a pesar de que en casa tenemos una colección suya bastante grande.

En este libro el famoso detective Hércules Poirot recibe un encargo de la actriz Carlotta Adams: convencer a su marido (Lord Edgware) de que se divorcie de ella. Sin embargo, esto finalmente no es necesario, ya que este aparece asesinado pocos días más tarde. Poirot, ayudado por el capitán Hastings, trata de descubrir quién cometió este crimen, así como otros que se van sucediendo a lo largo del relato.

Reconozco que esta no es la novela de Christie que más me gustó de las que leí hasta ahora porque no me sorprendió tanto como otras veces, pero me hizo pasar un rato agradable, que realmente es lo que buscaba co su lectura.