Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
18 May 2023
[GAL] "Historia del movimiento feminista" é un pequeno resumo dos avances en materia de igualdade que a sociedade global viviu nos últimos 150 anos. Dividido en 3 partes, correspondentes ás 3 olas do feminismo, vánsenos presentando diferentes datos sobre a lexislación dos dereitos das mulleres, móstransenos figuras e feitos históricos relevantes relacionados coa igualdade e atopamos incluso pequenas biografías dalgunhas mulleres destacadas en cada unha das 3 olas.
Penso que é un libro sinxelo, asequible para o gran público e que nos mostra de maneira moi directa e esquemática como todos os avances que cremos mínimos en materia de dereitos humanos son moito máis recentes do que podemos imaxinar e, tristemente, non son globais.
Quizais para xente formada en temas de feminismo e igualdade se quede un pouco escaso porque non deixa de ser un libro ilustrado moi curtiño, pero tampouco creo que sexa o público diana desta publicación. E, na miña humilde opinión, é moi importante que existan este tipo de obras para comezar a profundizar en certas temáticas dunha maneira sinxela.

[CAS] "Historia del movimiento feminista" es un pequeño resumen de los avances en materia de igualdad que la sociedad global vivió en los últimos 150 años. Dividido en 3 partes, correspondientes a las 3 olas del feminismo, se nos van presentando diferentes datos sobre la legislación de los derechos de las mujeres, se nos muestran figuras y hechos históricos relevantes relacionados con la igualdad y encontramos incluso pequeñas biografías de algunas mujeres destacadas en cada una de las 3 olas.
Pienso que es un libro sencillo, asequible para el gran público y que nos muestra de manera muy directa y esquemática cómo todos los avances que creemos mínimos en materia de derechos humanos son mucho más recientes de lo que podemos imaginar y, tristemente, no son globales.
Quizás para gente formada en temas de feminismo e igualdad se quede un poco escaso porque no deja de ser un libro ilustrado muy cortito, pero tampoco creo que sea el público diana de esta publicación. Y, en mi humilde opinión, es muy importante que existan este tipo de obras para comenzar a profundizar en ciertas temáticas de una manera sencilla.