Crítica de avegadesllegeixo

avegadesllegeixo
16 February 2021
CATALÀ:

Deixeu-me agrair a Obrador Editorial l'enviament d'aquest llibre perquè, si a mi em fa il·lusió que me n'enviïn, no sabeu la que els va fer al Guim i l'Ona rebre'n un d'infantil. Mil gràcies!😘😘
Ens ho vam passar molt bé amb la història dels dos peixets que juguen a fer curses. El llibre està escrit en anglès i al costat hi ha l'adaptació al català, i les dues llengües amb rima, cosa que els encanta.

És un bon llibre per aquells nens i nenes que comencen a aprendre l'anglès o que els atreuen les altres llengües. El vocabulari no és del tot fàcil per ells (5 anys) però sí que serveix per aprendre o repassar els colors, les formes.

A nosaltres ens ha agradat molt, tant que buscarem altres llibres amb els dos idiomes. Ens en podeu recomanar algun?

ESPAÑOL:

Dejadme agradecer a Obrador Editorial el envío de este libro porque, si a mi me hace ilusión que me envíen, no sabéis la que les hizo a Guim y Ona recibir uno infantil. Mil gracias!😘😘

Nos lo pasamos genial con la historia de los dos pececillos que juegan a hacer carreras. El libro está escrito en inglés y al lado está la adaptación al catalán, y los dos idiomas con rima, cosa que les encanta.

Es un buen libro para aquellos niños y niñas que empiezan a aprender inglés o que les atraen los idiomas. El vocabulario no es del todo fácil para ellos (5 años) pero sí que sirve para aprender o repasar los colores, las formas.

A nosotros nos ha gustado mucho, tanto que vamos a buscar otros libros con los dos idiomas. ¿Nos podéis recomendar alguno?
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..