Crítica de RocioPV

RocioPV
10 September 2023
***Revisión en galego***

"Que me queres, amor?" de Manuel Rivas é unha colección de contos que abordan a vida cotiá en Galicia, España, e exploran temas como a nostalxia, a melancolía e a vida cotiá. Aínda que Rivas é un escritor aclamado e recibiu eloxios polo seu estilo lírico e a súa capacidade para captar a esencia da súa comarca natal, esta colección en concreto non me convenceu por completo.

Aínda que a prosa de Rivas é elegante e poética, e a súa descrición da vida en Galicia é evocadora, descubrín que moitas das historias carecían dun punto central de interese ou dun arco narrativo claro. En cambio, adoitan centrarse en momentos fugaces e personaxes que parecen algo desconectados da trama principal. Isto fixo que a lectura fose frustrante ás veces xa que esperaba máis profundidade nas historias.

Ademais, algunhas das historias foron extremadamente curtas, deixando pouco espazo para o desenvolvemento de personaxes ou tramas significativas. Aínda que esta colección pode ter o seu atractivo para aqueles que gozan da prosa lírica e da exploración da vida cotiá, persoalmente descubrín que carece da cohesión e do impacto emocional que esperaría dunha obra literaria.

***Reseña en español***

"¿Qué me queres, amor?" de Manuel Rivas es una colección de relatos cortos que abordan la vida cotidiana en Galicia, España, y exploran temas como la nostalgia, la melancolía y la cotidianidad. Aunque Rivas es un escritor aclamado y ha recibido elogios por su estilo lírico y su habilidad para capturar la esencia de su región natal, esta colección en particular no logró convencerme por completo.

Si bien la prosa de Rivas es elegante y poética, y su descripción de la vida en Galicia es evocadora, encontré que muchos de los relatos carecían de un punto de interés central o de un arco narrativo claro. En su lugar, a menudo se centran en momentos fugaces y personajes que parecen un tanto desconectados de la trama principal. Esto hizo que la lectura fuera a veces frustrante, ya que esperaba una mayor profundidad en las historias.

Además, algunos de los relatos eran extremadamente breves y dejaban poco espacio para el desarrollo de personajes o tramas significativas. Aunque esta colección puede tener su atractivo para quienes disfrutan de la prosa lírica y la exploración de la vida cotidiana, personalmente encontré que carecía de la cohesión y el impacto emocional que esperaba en una obra literaria.