Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
10 October 2023
[GAL] Este libro está composto por 21 relatos sobre nais. Pero quedarse só con iso é reducionista, pois fala de nais, de non nais, de nais arrepentidas de selo, de nais que usan ás súas crianzas para acadar un fin. de nais que se afastan do estereotipo de nai que a cultura tradicional tenta transmitirnos, principalmente.

Algo que me gustou moito é que hai varios relatos con finais abruptos; non tenta dar unha explicación de certos comportamentos, nin suavizalos, nin excusalos. A acción remata así e punto, porque as persoas ás veces tamén actuamos por impulsos e non hai que buscarlle sempre 3 pés ao gato.

Gustáronme todas as narracións en xeral, pero destaco especialmente: "La odisea", "Desaparecidas", "Feliz cumpleaños" e "Nicotina". Sen dúbida foron coas que máis empaticei ou polo menos as que máis me removeron durante a lectura.

[CAS] Este libro está compuesto por 21 relatos sobre madres. Pero quedarse solo con eso es reduccionista, pues habla de madres, de no madres, de madres arrepentidas de serlo, de madres que usan a sus criaturas para alcanzar un fin. de madres que se alejan del estereotipo de madre que la cultura tradicional intenta transmitirnos, principalmente.

Algo que me gustó mucho es que hay varios relatos con finales abruptos; no intenta dar una explicación de ciertos comportamientos, ni suavizarlos, ni excusarlos. La acción acaba así y punto, porque las personas a veces también actuamos por impulsos y no hay que buscarle siempre 3 pies al gato.

Me gustaron todas las narraciones en general, pero destaco especialmente: "La odisea", "Desaparecidas", "Feliz cumpleaños" y "Nicotina". Sin duda fueron con las que más empaticé o por lo menos las que más me removieron durante la lectura.