Crítica de Emi

Emi
17 February 2021
En primer lloc, vull donar les gràcies a Editorial Mediterrània per ell va enviar de l'exemplar.

Un passeig pels diferents museus de Barcelona sense moure't del sofà.

Un llibre ple d'entreteniment i diversió, on els més petits i els més grans gaudirem de trobar en les precioses il·lustracions els objectes que ens demanen en cada museu.

Per si això et semblés poca cosa, en les seves últimes pàgines trobaràs també unes divertides curiositats en els tres idiomes, català, castellà i anglès. I alhora buscar aquestes mateixes recomanacions i curiositats en les seves pàgines.

Un llibre molt curiós i recomanable. Ideal per regalar als nens ara que s'acosten les festes nadalenques.

Quina millor manera de regalar art i cultura.

Español

En primer lugar, quiero dar las gracias a Editorial Mediterrània por él envió del ejemplar.

Un paseo por los diferentes museos de Barcelona sin moverte del sofá.

Un libro lleno de entretenimiento y diversión, donde
los más pequeños y los mayores disfrutaremos de encontrar en las preciosas ilustraciones los objetos que nos piden en cada museo.

Por si eso te pareciese poca cosa, en sus últimas páginas encontrarás también unas divertidas curiosidades en los tres idiomas, catalán, español e inglés. Y a la vez buscar esas mismas recomendaciones y curiosidades en sus páginas.

Un libro muy curioso y recomendable. Ideal para regalar a los niños ahora que se acercan las fiestas navideñas.

Qué mejor manera de regalar arte y cultura.
Enlace: https://emimimundomisreglasm..