Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
01 February 2024
[GAL] Teño sentimentos enfrontados con este libro, se vos son sinceira. A premisa parecíame interesante, unha homenaxe a todas esas mulleres galegas que, a pesar das dificultades ás que se enfrontaban na súa época, sacaban forza non sei de onde para sacar adiante á súa familia.

Pero resulta que comecei a ler e, á emoción do principio comezou a sumárselle certa apatía cada vez que collía o libro. Sentía que non avanzaba, que non conectaba con esa familia cunha historia tan interesante e tan similar á de moitas outras familias galegas.

Cheguei a pensar que quizais o xénero (unha sorte de biografía da familia do escritor) non era o meu, pero logo lembrei que teño lido outras biografías que me entusiasmaron.

Non sei que me pasou, a verdade, pero finalmente sinto que pasei polo libro pero que el non pasou por min. Lino e non o pasei mal, pero tampouco me transmiteu nada memorable nin agardaba con ansias ter un momento para seguir lendo, que é o que me soe acontecer.

[CAS] Tengo sentimientos enfrentados con este libro, si os soy sincera. La premisa me parecía interesante, un homenahe a todas esas mujeres gallegas que, a pesar de las dificultades a las que se enfrentaban en su época, sacaban fuerza no sé de dónde para sacar adelante a su familia.

Pero resulta que comencé a leer y, a la emoción del principio comenzó a sumársele cierta apatía cada vez que cogía el libro. Sentía que no avanzaba, que no conectaba con esa familia con una historia tan interesante y tan similar a la de muchas otras familias gallegas.

Llegué a pensar que quizás el género (una suerte de biografía de la familia del escritor) no era lo mía, pero luego recordé que tengo leído otras biografías que me entusiasmaron.

No sé qué me pasó, la verdad, pero finalmente siento que pasé por el libro pero que él no pasó por mí. Lo leí y no lo pasé mal, pero tampoco me transmitió nada memorable ni esperaba con ansias tener un momento para seguir leyendo, que es lo que me suele pasar.