Crítica de Iriagi

Iriagi
02 November 2021
"¿Qué hombre puede afirmar con rotundidad y sin falsedades que jamás de los jamases ha presenciado, ha conocido o ha participado por acción u omisión en una agresión machista?"
A través de #cuéntalo, Cristina Fallarás creou un lugar no que se recopilaron cerca de tres millóns de testemuñas sobre violación, abuso e agresión sexual, ademais de acoso.
Un lugar de memoria colectiva, un lugar que durante anos fumos silenciando por vergoña, culpabilidade e por normalizar ditas agresións. A violencia á que estamos expostas é brutal. "Ahora contamos nosotras" son as voces en primeira e terceira persoa de mulleres que sufrimos e sufriron a violencia machista.
"La violencia machista sucede porque una mayoría de la población la tolera"
...
"todos esos hombres que si lo hacen, que acosan, agreden, insultan, vejan, humillan, se vengan de ellas, todos ellos se sienten en su derecho a hacerlo precisamente gracias a ese silencio. Y ese mismo silencio es el que permite llegar a más. Se llama consentimento social".
Tiña arredor de 14 anos, cando un home se veu no dereito de sacar a súa man agresora pola ventanilla do copiloto - nun coche semi destartalado- e tocarme as nalgas(cunha palmada tan forte que quedín sen alento) mentras me gritaba groserías e o seu coche marchaba acelerando. O condutor tamén foi cómplice de acoso e agresión, eso seino ahora, antes non sabía que iso tiña un nome.
Ese foi o comezo...