Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
14 September 2023
[GAL] Hai moitos anos coñecín a Ledicia Costas grazas á recomendación da miña profesora de Lingua Galega para que lese Unha estrela no vento e, dende esa, caín rendida aos seus pés. Nunca máis, ata agora, volvera ás súas obras de LIX.

A señorita Bubble pareceume un libro divertidísimo e moi entretido para crianzas que, ademais, trata un tema que me pareceu moi interesante: o medo ao diferente, ao que se sae da norma. Neste libro vemos como as irmás Sofi e Noa coñecen a señorita Bubble, como reacciona o círculo das nenas ante esta nova relación e o que elas pensan das reaccións das demais persoas. Trátase dunha historia de amizade, confianza e inocencia moi recomendable.

Eu puiden facerme con el porque foi lectura obrigatoria da miña sobriña e, a verdade, é que me parece unha escolla fantástica por parte da súa mestra.

[CAS] Hace muchos años conocí a Ledicia Costas gracias a la recomendación de mi profesora de Lingua Galega para que leyese Unha estrela no vento y, desde esa, caí rendida a sus pies. Nunca más, hasta ahora, volviera a sus obras de LIJ.

A señorita Bubble me pareción un libro divertidísimo y muy entretenido para niñas y niños que, además, trata un tema que me pareció muy interesante: el miedo a lo diferente, a lo que se sale de la norma. En este libro vemos cómo las hermanas Sofi y Noa conocen a la señorita Bubble, cómo reacciona el círculo de las niñas ante esta nueva relación y lo que ellas piensan de las reacciones de las demás personas. Se trata de una historia de amistad, confianza e inocencia muy recomendable.

Yo pude hacerme con él porque fue lectura obligatoria de mi sobrina y, la verdad, es que me parece una elección fantástica por parte de su maestra.