Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
06 December 2022
[GAL] Atopamos aquí un precioso conto infantil no que se nos van presentando diferentes animais que nos van contando como sería o seu pequeno recanto no paraíso. Descubriremos algunhas referencias máis poéticas, outras máis cómicas ou incluso irónicas, pero sen dúbida o que máis lles gustará aos pequenos lectores e lectoras será a sorpresa final.
Trátase dun libro cunhas ilustracións moi fermosas e coloridas, que acompañan unha historia aparentemente sinxela pero que está reforzando a importancia do autocoñecemento e da importancia da elaboración dunha autoimaxe axustada e positiva dunha mesma.
Unha lectura recomendadísima a partir dos 3-4 anos.

[CAS] Encontramos aquí un precioso cuento infantil en el que se nos van presentando diferentes animales que nos van contando cómo sería su pequeño rincón en el paraíso. Descubriremos algunas referencias más poéticas, otras más cómicas o incluso irónicas, pero sin duda lo que más les gustará a los pequeños lectores y lectoras será la sorpresa final.
Se trata de un libro con unas ilustraciones muy bonitas y coloridas, que acompañan una historia aparentemente sencilla pero que está reforzando la importancia del autoconocimiento y de la importancia de la elaboración de una autoimagen ajustada y positiva de una misma.
Una lectura recomendadísima a partir de los 3-4 años.