Editorial: Edicions 62 (23/10/2019)

LaPetitaLlibreria
 02 diciembre 2019
Avui estem d'enhorabona ja que hem pogut gaudir de la darrera novel·la del gran mestre John le Carré, un escriptor veterà que no decep a ningú i ens deixa amb ganes de llegir més novel·les seves.
Un home decent amaga dues trames que acabaran coincidint i creuant-se d'una manera contundent.
Per una banda tenim el nostre protagonista, en Nat és un veterà agent dels serveis secrets britànics qui després de grans gestes a l'estranger té una feina nova en una remota subestació antiga de General Londres on coincidirà amb d'altres agents, diguem-ne especials.
En Nat no perdona els seus partits de bàdminton i així es com coneixerà l'Ed, amb qui construirà una gran amistat dins i fora de la pista, rere cada partit van al bar a parlar de tot, sobretot de política, con el Brexit i la política de Trump i Putin, un aspecte i unes opinions que reflexen les idees del propi escriptor.
Però res no és casual i la seva amistat pot tenir un naixement basat en un engany.
Aquesta és la seva darrera oportunitat de servir al seu país abans no el jubilin, tanmateix coneixerem amb més profunditat la seva relació amb la seva dona Prudence.
La segona trama serà la protagonitzada per la Florence, qui treballa en el Refugi i que s'obsessiona amb un oligarca ucraïnès.
L'autor ens presenta una historia en primera persona, fet que ens facilita conèixer i comprendre en Nat, de la mateixa manera que la construcció dels seus personatges secundaris és molt solida i li dona profunditat a la trama.
La prosa és lleugera, directa, amb diàlegs que dinamitzen i alhora tracta temes actuals que piquen la curiositat del lector.
El suspens està garantit, una novel·la d'espies de la vella escola en un món actual, malalt i modern.
Edicions 62 ens regala una historia negra, amb tocs irònics, actual, on res és atzarós i les casualitats no existeixen. On un vell heroi demostrarà que l'experiència val més que la joventut.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Videos de John le Carré (2) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de John le Carré
El novelista John le Carré habla para EL PAÍS sobre su última obra y la situación del Reino Unido en la actualidad. Suscríbete a nuestro canal: http://cort.as/yI0n Visita http://elpais.com Más vídeos de EL PAÍS: http://cort.as/YGC9 Las noticias de esta semana: http://cort.as/-CwdZ Síguenos en Facebook: https://www.facebook.com/elpais, Twitter: https://twitter.com/el_pais Instagram: https://www.instagram.com/el_pais #JohnLeCarre #Brexit #Literatura
otros libros clasificados: espionajeVer más

Encuentra la pareja

Empezamos con una fácil: Sherlock Holmes

El inspector Lestrade
El doctor Watson

Thèmes : novela negra , novela policíacaCrear un test sobre este libro