Crítica de newbookreader

newbookreader
05 July 2022
📘É o primeiro que lin da autora, e a miña primeira lectura en galego dende que rematei o bacharelato, hai uns anos.
�s lo primero que leo de la autora, y mi primera lectura en gallego desde que acabé el instituto, hace ya unos años.

�stamos ante unha historia moi divertida.
Está dirixido a un público novo, polo que a linguaxe é sinxela. O que o converte nun libro ideal para refrescar a lingua.
�stamos antes una historia muy divertida.
Está dirigida a un público juvenil, por lo que el lenguaje es sencillo. Lo que lo convierte en un libro ideal para refrescar el idioma.

📘É unha historia de aventuras. Catro irmáns e o seu cachorro están involucrados en varios misterios.
É o segundo libro protagonizado por estes nenos. Pero son historias autónomas e non están relacionadas.
�s una historia de aventuras. Cuatro hermanos y su perrito, se ven envueltos en diversos misterios.
Es el segundo libro que protagonizan estos niños. Pero son historias autoconclusivas y que no están relacionadas.

📘O que me atraeu desta historia é a ambientación. Burela. Onde está a miña casa.
📙Lo que me atrajo de esta historia, es el escenario. Burela. Dónde está mi casa.

📘No libro percorremos diversos lugares emblemáticos da vila.
�n el libro recorremos diversos lugares emblemáticos del pueblo.

📘Xunto aos irmáns participarán na procura, outros dous nenos, dous irmáns, que son da vila.
📙Junto a los hermanos, se verán envueltos en la búsqueda, otros dos niños, dos hermanos, que ellos si son del pueblo.

📘Unha historia chea de misterio, aventura, diversión e amizade.
E con fermosas ilustracións.
Tamén se fala de prexuízos, de racismo, unha cuestión moi ligada ao lugar.

📙Una historia cargada de misterio, aventuras, diversión, y amistad.
Y con unas ilustraciones preciosas.
También se habla de los prejuicios, del racismo, un tema que está muy ligado al lugar.

�on ganas de seguir lendo en galego, e de ler as novelas da autora.
�on ganas de seguir leyendo en gallego, y de leer las novelas de la autora.