Crítica de Raquel_porcasualidad

Raquel_porcasualidad
20 November 2022
É incrible como en menos de 250 páxinas se desenvolve unha trama policial con tantos detalles, con fíos soltos dos que tirar, e cun xiro final moi bo.

A través de capítulos curtos seguiremos ó inspector Leo Caldas e ó seu compañeiro, Rafael Estévez, analizando as pistas e os sospeitosos que nos presenta o caso.
Imos coñecer moi ben a personalidade de ámbolos dous policías, tan diferentes entre si, que os fai ser unha parella moi simpática. Case non imos saber nada da súa vida, e iso é algo que botei en falta, gústame coñecer o que hai detrás dos personaxes (sen pasarse, claro), pero isto é algo moi persoal, e que para nada lle resta emoción a historia. Ademais, quédanme outros dous libros para seguilos coñecendo.

Non puiden evitar rirme con moitos dos diálogos, neles identifícase moi ben esa retranca galega e esa forma tan nosa de contestar con outra pregunta. Ós de fora de Galicia seguro que vos chama a atención, pero non está feito de forma esaxerada, realmente falamos así.

Unha novela policial moi áxil, que se lee rapidiño tanto pola súa curta extensión como polo xeito na que está contada, e que o rematar che deixa un bo sabor de boca e con ganas de seguir vendo máis casos con esta parella.

P.D.: Os inicios dos capítulos son unha marabilla, tiña que dicilo!

CASTELLANO
Es increíble cómo en menos de 250 páginas se desenvuelve una trama policial con tantos detalles, con hilos sueltos de los que tirar, y con un giro final muy bueno.

A través de capítulos cortos seguiremos al inspector Leo Caldas y a su compañero, Rafael Estévez analizando las pistas y los sospechosos que nos presenta el caso.
Vamos a conocer muy bien la personalidad de ambos policías, tan diferentes entre sí, que los hace ser una pareja muy simpática. Casi no sabremos nada de su vida, y eso es algo que eché de menos, me gusta conocer lo que hay detrás de los personajes (sin pasarse, claro), pero esto es algo muy personal, y que para nada le resta emoción a la historia. Además, me quedan otros dos libros para seguirlos conociendo.

No he podido evitar reírme con muchos de los diálogos, en ello se identifica muy bien la retranca gallega y esa forma tan nuestra de contestar con otra pregunta. A los de fuera de Galicia seguro que os llama la atención, pero no está hecho de forma exagerada, realmente hablamos así.

Una novela policial muy ágil, que se lee rápido tanto por su corta extensión como por cómo está contada, y que al finalizar te deja un buen sabor de boca y con ganas de seguir viendo más casos de esta pareja.

P.D.: Los inicios de los capítulos son una maravilla, ¡tenía que decirlo!