Editorial: Claret (19/11/2020)

T’imagines què hi ha dins de milers de caixes de seguretat en una cambra cuirassada?
Objectes de valor sentimental, d’aquells per als quals el cost material no té rellevància; coses simbòliques que ens vinculen a experiències perdurables, joies preuades; pactes segellats amb bona fe que acaben en traïció, darreres voluntats amb desig de venjança, estalvis reunits amb molt d’esforç o manllevats sense miraments... La llista pot ser inesgotable, igual que les ra... >Voir plus

avegadesllegeixo
 22 February 2021
CATALÀ:

Sempre em fa il·lusió que em regalin llibres i si estan dedicats per l'autor o autora, com és el cas, encara més. Per això, vull donar les gràcies a les dues Núries, una altra vegada.

Aquest recull de relats ens parla de vides reals, extremes, en alguns casos, però reals. Ens parla de caixes que amaguen històries i vides viscudes.

Com diu la sinopsi del llibre, aquests contes destil·len valors humans i ens parlen de la condició humana. A través d'un fil conductor que recau en el personatge de l'Agnès, que és la persona que aten el servei de caixes de seguretat d'un banc, descobrirem secrets amagats, joies preuades, sentiments atrapats, coses bones i coses dolentes d'aquesta condició humana.

Tenia por que fos un llibre místic o espiritual, per la biografia de l'autora, però no, és un llibre molt humà que he gaudit i que m'ha sorprès gratament, i que us recomano per llegir entre lectures denses.

I vosaltres, soleu acumular més tresors materials o immaterials? Us llegeixo.

ESPAÑOL:

Siempre me hace ilusión que me regalen libros y si están dedicados por el autor o autora, como en este caso, aún más. Por eso, quiero dar la gracias a las dos Núries, otra vez.

Esta recopilación ed cuentos nos habla de vidas reales, extremas, en algunos casos, pero reales. Nos habla de cajas que esconden historias y vidas vividas.

Como podemos leer en la sinopsis del libro, estos cuentos destilan valor humano y nos hablan de la condición humana. A través de un hilo conductor que recae en el personaje de Agnès, que es la persona que atiende el servicio de cajas de seguridad de un banco, descubriremos secretos ocultos, joyas apreciadas, sentimientos atrapados, cosas buenas y cosas malas de esta condición humana.

Temía que fuera un libro místico o espiritual, por la biografía de la autora, pero no, es un libro muy humano que he disfrutado y que me ha sorprendido gratamente, y que os recomiendo para leer entre lecturas densas.

Y vosotr@s, soléis acumular más tesoros materiales o inmateriales? Os leo.

Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..
avegadesllegeixoavegadesllegeixo05 February 2021
Això és el silenci, em deies, forma part del so. I, a mesura que m'anava fent gran, canviaves les preguntes: què escoltes en el silenci?, què sents?, què penses?, què veus?, és fosc o té llum?, t'hi sents a gust o t'incomoda? Vaig aprendre a escoltar el meu interior.

Lectores (1) Ver más

¿Autor o autora?