Editorial: Edicions 62 (18/09/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 20 November 2019
Si sou amants de les bones lletres catalanes i de les obres que es desenvolupen a la nostra terra esdevenint aquesta una de les principals atraccions i protagonistes us heu de rendir a l'encant de la darrera obra d'en Rafael Vallbona.
Ja ens va encisar amb “La casa de la frontera” i de nou ens presenta una obra on els sentiments vers el territori i el valor d'una societat canviant que habita un determinat lloc esdevenen el punt central de la narració.
Aquest cop amb Un any a la Cerdanya ens presenta un recull de vivències, persones i records viscuts en tan insigne indret.
A través de capítols breus units amb un fil conductor molt emocional ens explica la crònica sentimental de la Cerdanya.
Els estius passats a la fira dels cavalls, la festa de l'estany, l'aplec de la Xicoia, la neu protectora i els colors de vall d'Eina juntament amb la visita de Gustavo Adolfo Béquer, l'arribada del tren, el retrat del llibreter Josep Viladesau i del radiofonista Josep Maria Teignier són els elements principals que marquen el curs d'aquesta narració pausada i contemplativa.
És una obra fruit de la observació i de la coneixença d'un lloc per tal d'explicar les seves múltiples facetes.
Les sabates que l'han trepitjada, les paraules que s'han sentit pels seus carrers, els colors i les olors que evoquen els records d'infantesa i joventut.
És un llibre vital i alhora un xic melancòlic que convida a conèixer el petit país que s'articula a la Cerdanya.
Majestuosament documentat, ben narrat i dotat d'una gran sensibilitat vers la natura i l'ésser humà ens presenta un homenatge a una terra i als seus habitants.
Gràcies a Edicions 62 podeu gaudir d'aquesta obra que es llegeix en un tres i no res però que queda reposant latent a la ment durant molt de temps per la seva bellesa i pel seu missatge global.
Us asseguro que la seva lectura és com desgranar els secrets d'un enclau idíl·lic de Catalunya i que si no hi heu anat desitjareu fer-ho a la major brevetat.
Us ve de gust un viatget a la Cerdanya?
Vinga va! Us assegurem que aquesta obra us encantarà!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: costumbrismoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro