Crítica de avegadesllegeixo

avegadesllegeixo
06 September 2021
CATALÀ:

Llibres del Delicte és una editorial independent catalana que aposta per la novel·la negra de qualitat i de proximitat. Vol donar a conèixer noves veus narratives del gènere en català, i a mi això m'encanta! 😍

És per això que quan es van posar en contacte amb mi per enviar-me algun dels seus llibres no vaig dubtar-ho gens, els vaig dir que sí i vaig rebre aquesta obra.

En aquest cas la detectiva Adriana Miralles (que ja havia protagonitzat l'anterior llibre de l'autora, El despertar del navegant) ha de resoldre un cas d'amenaces, aparentment senzill, que la porta a endinsar-se al món de l'hostaleria. M'ha agradat com a través de la investigació ha introduït la denuncia social sobre les condicions de les cambreres d'habitació: sous precaris, inseguretat física i laboral.

El personatge de l'Ariadna és un personatge potent i valent que li dona valor a la història (que ja és interessant d'entrada). I la relació que té amb el seu aprenent m'ha tret més d'un somriure.

Crec que, si us agraden els llibres amb acció, investigació i una bona dosi de crítica social, aquest és per vosaltres. I si no us acaben de convèncer també podeu provar de llegir-lo perquè estic segura que us agradarà.

Coneixíeu aquesta editorial?

ESPAÑOL:

Llibres del Delicte es una editorial independiente catalana que apuesta por la novela negra de calidad y de proximidad. Quiere dar a conocer nuevas voces narrativas del género en catalán, y a mi esto me encanta!😍

Por eso, cuando se pusieron en contacto conmigo para enviarme alguno de sus libros no lo dudé, les dije que sí y recibí esta obra.

En este caso la detective Ariadna Miralles (que ya había protagonizado el anterior libro de la autora, El despertar del navegant) debe resolver un caso de amenazas, aparentemente sencillo, que la lleva a adentrarse en el mundo de la hostelería. Me ha gustado como a través de su investigación ha introducido la denuncia social sobres las condiciones de las camareras de habitación: sueldos precarios, inseguridad física y laboral.

El personaje de Ariadna es un personaje potente y valiente que le aporta valor a la historia (ya de por sí interesante). Y la relación que tiene con su aprendiz me ha arrancado más de una sonrisa.

Creo que, si os gustan los libros con acción, investigación y una buena dosis de crítica social, este es para vosotr@s. Y si no os acaban de convencer también podéis probar de leerlo porque estoy segura que os gustará.

Conocíais esta editorial?

Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..