Pere Comellas Casanova (Traductor)
Editorial: Fragmenta Editorial, SL (30/11/-1)

Citas y frases (10) Ver más Añadir cita
SandragamaSandragama03 October 2022
Milan Kundera va escriure que només hi ha realment una pregunta important: ¿per què no som feliços?
SandragamaSandragama03 October 2022
Passem per les coses sense habitar-les, parlem amb els altres senses sentir-los, reunim informació que no arribarem a pair mai. Tot transita en un galop sorollós, vehement i efímer. En realitat, la velocitat amb què vivim ens impedeix viure.
SandragamaSandragama03 October 2022
La vida de cadascun de nosaltres no es basta a si mateixa: sempre necessitarem la mirada de l'altre, que és un mirar l'altre, que ens mira des d'un altre angle, amb una altra perspectiva i un altre humor.
SandragamaSandragama03 October 2022
La grandesa de l'ésser humà és en el que li queda precisament quan tot el que li donava algun tipus de brillanror exterior s'apaga. I què li queda? Els seus recursos interiors i res més.
SandragamaSandragama03 October 2022
Som una societat de lectors/receptors més que de narradors, i aquest desequilibri es nota. Bona part del coneixement que produïm està per desgràcia deslligat de l'experiència.

Lectores (1) Ver más