Editorial: Llibres del Delicte (01/03/2016)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 29 August 2018
Per presentar la novel·la Quaderns amb propietat res millor que robar-li les paraules a la pròpia novel·la “Des que l'he mirat ..., un corrent elèctric m'ha pujat per l'espinada i m'ha omplert d'aquella sensació ... que t'invita a posar en alerta els sentits, però no saber mesurar la curiositat sempre ha estat un dels meus defectes…”

Així és com m'he sentit al començar la novel·la per diversos motius i com que m'agrada ser sincera us ho explicaré, el primer d'ells és que quan rebo una nova historia de Llibres del Delicte ja sé que m'agradarà, cada un d'ells és diferent però la qualitat es una tònica que mai no falla i això li agraeixo a en Marc Moreno, d'altra banda i en especial ha sigut el nom de l'autora Ramona Solé a qui molts de vosaltres coneixereu com Jomateixa nom amb que signa al seu blog literari tumateixllibres.

Aquesta novel·la tot i que conflueix degut a una trama negra gaudeix de personalitat pròpia, és rica en personatges, potser una mica en excés, però potser això ens regali una propera entrega amb algun d'ells.

Amb unes descripcions concises i acurades viurem en un poble lleidatà sense nom, rodejats de veïns els quals davant de grans adversitats van tots a una, però quan la vida és tranquil·la la salseta la posa la xafarderia a gran escala i van que volen, aquestes seran el detonant d'un crim relacionat amb uns quaderns.

Dues nenes del poble han escrit en diversos quaderns les vides dels seus veïns i quan una escriptora que viu al poble, encara que no en forma part degut a la seva agorafòbia, desapareix aquests comencen a mostrar les cares ocultes dels seus veïns, problemes de faldilles, discussions absurdes, mentides soterrades i molts secrets.

¿Quin es el motiu que ha fet desaparèixer la Sara? ¿Serà morta? No penseu pas que xafardejaré la novel·la, oi? Només us donaré un apunt, el final és del tot inesperat i brillant, un gir que gaudireu de veritat.

Crec que per ser la seva primera novel·la se'n surt més que bé, fa un retrat social sense caure en tòpics, mostra la manera de viure d'un poble amb les seves costums i tradicions i juga amb l'erotisme deixant el punt àlgid al gust del consumidor, cada un haurà de fer servir la seva imaginació, un toc mestre davant l'augment en la majoria de novel·les de llits desfets.

Un dels personatges que més m'ha agradat ha sigut la Fanny, l'agent dels Mossos d'esquadra, és una dona llesta i sap com tractar a cada veí per obtenir-ne el que necessita.

Si voleu saber que diuen els quaderns i quin és el gran secret que portarà a vessar sang per ocultar-ho, no dubteu, aquesta és la vostra novel·la.

Espero que l'autora continuï escrivint, ha sigut tot un plaer descobrir aquesta nova faceta seva.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: LITERATURA POLICÍACAVer más

Lectores (1) Ver más

Autoras de novela negra y policíaca

10 negritos

Agatha Christie