Editorial: Fanbooks (04/03/2020)

En Seon és un jove de setze anys que pateix alexitímia, és a dir, que és incapaç d’experimentar cap emoció. Quan la mare i l’àvia moren, haurà d’enfrontar-se al món tot sol. Fins que coneix en Gon, un noi molt conflictiu que ha estat en centres de menors i que no pot controlar l’agressivitat. Entre tots dos sorgeix una estranya amistat que, contra tot pronòstic, els transformarà.

zoeshiva
 18 marzo 2021
Quan vaig agafar aquest llibre de la biblioteca en un rampell no pensava que m'enganxaria tant, i és que si hagués pogut me l'hagués llegit d'una sentada.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
El protagonista és un noi adolescent que pateix alexitímia, per culpa de la qual no sap el que son els sentiments ni les emocions: no pot sentir ni por, ni alegria, ni tristesa, ... La seva mare i la seva àvia fan tot el possible per ensenyar-li a viure en un món no adaptat per a ell. Tots tres viuen junts i la mare porta una llibreria de vell (♥). Però un dia tot canvia i en Seon haurà d'aprendre a viure en aquest món tot sol.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Si necessiteu una lectura àgil per passar l'estona no ho dubteu, tot i que està publicada per una editorial juvenil crec que tothom la pot gaudir.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
"Com ploren les persones que no poden sentir res? "
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
" Ser normal és el més difícil del món."
zoeshivazoeshiva18 marzo 2021
Com ploren les persones que no poden sentir res?
zoeshivazoeshiva18 marzo 2021
Ser normal és el més difícil del món.

Otros libros de Won-Pyung Sohn (1)Ver más

Adivina el título del libro

Se trata del viaje de un héroe por salvar la Tierra Media

El señor de los anillos
Harry Potter