Editorial: Fanbooks (03/04/2019)

Calificación promedio : 3.33/5 (sobre 3 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 13 September 2019
Avui vull parlar-vos de The perfectionists, la primera entrega de la nova saga de Sara Shepard, autora de Pretty Little Liars.
Realment creia saber que m'esperava, vista la primera temporada de la sèrie no esperava cap sorpresa, però com diuen poden tenir un ànima semblant però són del tot diferent a excepció del fons.
Així que si esteu esperant llegir la sèrie us trobareu amb moltes sorpreses. Així que parlem de la novel·la.
M'ha agradat molt la portada, una rosa tacada de sang, una introducció al que podria ser un thriller juvenil en un verd aigua que la fa ressaltar sobre qualsevol altra cosa.
En el primer capítol coneixerem a les nostres protagonistes i tot allò que les envolta, la Caitlin tenia un germà que es va suïcidar, la Mac odia a la seva millor amiga i rep molta pressió en els estudis, l'Ava es veu envoltada de rumors que la relacionen íntimament amb alguns professors, la Parker té un pare abusiu i la Julie una mare amb síndrome de Diògenes que no la deixa en pau.
Cinc noies, cinc personatges ben construïts i molt diferents entre elles que descobreixen tenir una cosa en comú, odien en Nolan Hotchkiss i volen gastar-li una broma pesada per escarmentar-lo i apartar-lo de les seves vides, però no tot surt com volen i aquest apareix mort, assassinat, les coses comencen a no pintar bé.
Elles seran les principals sospitoses, però si no van ser elles, qui va ser? Seran elles les properes víctimes?
La trama en si té girs argumentals bons i inesperats, manté un tempo equilibrat però peca en un llenguatge repetitiu i si heu llegit la seva sèrie anterior és una mica del mateix, cosa bona pels fidels seguidors i no tan bona per aquells que busquen quelcom més.
És més una novel·la lleugera i de personatges que dins la seva joventut evolucionaran i aniran madurant que un thriller molt negre i rocambolesc, els personatges secundaris com un professor que les vigila molt d'a prop ens donaran una perspectiva diferent.
He de reconèixer que el final és bo i et deixa amb ganes d'anar a per la segona entrega que Fanbooks ens presenta i que en breu comentarem.
També es cert que aquesta novel·la és juvenil i potser aquest és el principal motiu pel qual no m'ha acabat d'atrapar o el fet d'haver vist la sèrie primer i com sabeu les comparacions són odioses.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
mariajoseprincess
 01 May 2019
Después de Pretty Little Liars, Sara Shepard saco al mercado 2 sagas mas: The Lying Game y esta, The Perfectionists. en un principio tenia planeado leer la primera, incluso descargue los libros, pero tuve bloqueo lector y los deje; luego me entere de esta saga cualquier dia y busque los libros y aqui estamos con el primero de la serie de dos libros. Tomando en cuenta que me pase casi 20 dias terminando Pretty Little Liars, tenia expectativas sobre este libro. y en cierto modo, no decepciona. es un libro ameno y fluido, que se lee en una tarde que no tengas nada que hacer. la estructura es muy similar a la de Pretty Little Liars en cuanto a historia narrada por un reparto coral, un misterioso asesinato, policias pululando de aqui para alla e incluso el vecindario perfecto de gente rica. Estos detalles pueden hacer repetitivas las obras de Sara Shepard, pero cumplen con su objetivo.
Al igual que sus obras anteriores, esta tambien fue adaptada a la pantalla chica, con sus respectivos cambios, por supuesto.
aldimo97
 22 October 2019
La buena construcción del relato deja en el lector un punto de amargor al acabar la novela por la falta de un final abierto con la estrategia de culminar en la siguiente entrega.
LaPetitaLlibreriaLaPetitaLlibreria11 September 2019
La gran sala estava plena de joves, però hi planava un silenci estrany. Molta gent sanglotava. Uns quants brandaven el cap. Una colla de noies s’abraçaven. Quan la Parker va veure la foto d’en Nolan a l’escenari, la pressió de la sang li va bai-xar de cop. Sota la imatge hi havia les inicials RIP fetes amb flors.
LaPetitaLlibreriaLaPetitaLlibreria11 September 2019
La ironia de les ironies, tenint en compte que en Nolan era el bully més gran de tots
otros libros clasificados: ThrillerVer más

Completa el título de libros infantiles y juveniles

Manolito ...

Gafitas