Núria; Curran Valls (Traductor)
Editorial: VERGARA (14/02/2019)

La palabra más sexy es sí es una guía informativa, novedosa, y sexy sobre consentimiento y educación sexual y contra la cultura de la violación. El término «consentimiento» procede del latín consensus, «consenso», esto es, «acuerdo mutuo» de dos o más voluntades sobre una misma cuestión. Dice Shaina Joy Machlus en la introducción que «antes de que este libro fuera un libro, fue un fanzine, y antes de eso, fue un artículo. Pero, antes que nada, y lo más important... >Voir plus

Iriagi
 28 November 2021
AC: violencia sexual, Vdx, v*iolación, discriminación.
Lembro estando na secundaria unha charla sobre Educación Sexual, dentro das campañas contra o VIH onde se nos falaba de enfermidades de transmisión sexual,  repartíanse panfletos e preservativos (para persoas con pene) que acababan "caducando" na carteira ou se convertían en aeroestáticos na mitade dunha clase. E todo isto quedaba nunha simple anécdota de, hoxe déronnos unha charla. Imaxinade que estas "charlas" non só se focalizaran na prevención de ETS senon na sexualidade en todas as súas dimensións. Porque sí, as ETS son unha parte importante a tratar, pero soamente se corresponden a unha pequena porción de un todo.
Imaxinade que os centros de ensinanza contemplasen a educación sexo-afectiva como unha asignatura do currículo educativo e non como campañas puntuais, porque a sexualidade acompáñanos ao longo de toda a nosa vida.
 Imaxinade que se impartira por profesionais formadas na materia e imaxinade iso acompañado desde libro! (e outros sobre o tema); qué necesario, qué imprescindible esta guía sobre consentimento sexual! Guau!
De maneira tan fresca, dinámica e sin tabúes Shania Joy achéganos esta guía agora en forma de libro. Digo agora porque no seu momento empezou sendo un artigo e despois deveu en @consentzine ate materializarse nesta lectura de casi 200 páxinas.
Unha guía sobre consentimento, contra a cultura da violación, facendo un percorrido a través do xénero e o feminismo.

"El término -consentimiento- proviene de la palabra consenso-, que significa -acuerdo mútuo-. Cuando aplicamos este concepto al sexo lo llamamos -consentimiento sexual-".

Pero non nos quedemos soamente con esta definiciòn sobre que é o consentimento porque abarca moito mais: de que maneira o introducimos no noso día a día?, quen debe recibilo?, porqué o necesitamos?
A cultura da violación  está presente nas películas, na música, nas leis, na educación, en cada fogar, en cada espazo. A violación está asentada e institucionalizada e si os homes non se alían e participan na súa erradicación, por moito que batallemos, a violación pervivirá.
Coñecías esta guía!?
deliciadelibros
 25 June 2020
No os voy a decir nada sobre este libro, ya que básicamente, nunca me gusta decir nada sobre los libros que tratan sobre el feminismo o el consentimiento hacia una mujer o hombre.

Solo os diré que tenéis que leer este libro. Te explica perfectamente lo que es el consentimiento y no solo sexual, te habla sobre el "feminismo" de otra manera diferente a los libros que he leído sobre el tema.

Y no puedo dejar de mencionar las ilustraciones que tiene. Sin duda, Erikson es excelente en lo que hace y en lo que quiere transmitir con sus ilustraciones.

Un libro que te enseña y con el que aprendes (inclusive nuevas palabras que no sabía sus significados).
otros libros clasificados: bisexualVer más

A través de mi ventana

¿A quien baila Raquel en la fiesta en la casa de los hidalgo?

Ares
Gregory