Editorial: Rosa Del Vents (14/02/2019)

Calificación promedio : 3.75/5 (sobre 2 calificaciones)
Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 07 May 2019
Segur que molts de vosaltres coneixeu l'aclamadíssim fenomen editorial de El conte número tretze i avui us presentem la darrera novel·la que ha escrit la seva autora.
Amb la mateixa dedicació, la mateixa preocupació per marcar els tempos de la lectura i sembrar la intriga de la boira de terres angleses torna amb una nova i inquietant aventura que us deixarà totalment encisats.
Vet aquí una vegada la taverna Swan es presenta com una obra que gira entorn d'una taberna que és famosa per les histories i batalletes que els habituals hi expliquen però una nit canvia tot per sempre.
Un home misteriós ensangrentat entra i sembra el dubte entre els parroquians. Porta als braços una nena inconscient i abans de poder dir res cau a terra.
Què ha passat? Què ha viscut aquest home unes hores enrere?
Reconstruir els seus passos serà fonamental per saber la historia i connectar-la amb grans misteris que habiten a Radcot.
Riu amunt una nena ha desaparegut després del suïcidi de la seva mare i encara es busca amb desesperació a una altre nena que va desaparèixer sense deixar cap rastre dos anys enrere.
Les dues famílies que cerquen a les seves nenes i un granger seran protagonistes juntament a un reguitzell de veïns que conformen una obra coral en que tots poden confiar en tots mentre tots desconfien de tots.
És una profunda investigació i alhora una gran reflexió sobre les pèrdues i la solitud.
La ploma de la exitosa Diane Setterfield ens ofereix una novel·la en que res es el que sembla i ens dóna la informació en comptagotes per tal que nosaltres també analitzem als vilatans i intentem entendre els sentiments que desplega.
De la mà de Rosa dels vents podeu gaudir d'una obra que ret homenatge al Tàmesis i a la inquietud de les seves aigües.
Serà la nena que duia l'home ensangrentat alguna de les desaparegudes?
Qui són els responsables dels misteris?
Tornarà la taverna Swan a recuperar la tranquil·litat?
Només desgranant aquesta gran obra ho podreu descobrir!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: thillerVer más

¿Jane Austen o Brontë Sisters?

¿Quién escribió «Agnes Grey»?

Jane Austen
Anne Brontë