Editorial: Rosa Del Vents (14/02/2019)

Calificación promedio : 3.75/5 (sobre 2 calificaciones)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

LaPetitaLlibreria
 07 May 2019
Segur que molts de vosaltres coneixeu l'aclamadíssim fenomen editorial de El conte número tretze i avui us presentem la darrera novel·la que ha escrit la seva autora.
Amb la mateixa dedicació, la mateixa preocupació per marcar els tempos de la lectura i sembrar la intriga de la boira de terres angleses torna amb una nova i inquietant aventura que us deixarà totalment encisats.
Vet aquí una vegada la taverna Swan es presenta com una obra que gira entorn d'una taberna que és famosa per les histories i batalletes que els habituals hi expliquen però una nit canvia tot per sempre.
Un home misteriós ensangrentat entra i sembra el dubte entre els parroquians. Porta als braços una nena inconscient i abans de poder dir res cau a terra.
Què ha passat? Què ha viscut aquest home unes hores enrere?
Reconstruir els seus passos serà fonamental per saber la historia i connectar-la amb grans misteris que habiten a Radcot.
Riu amunt una nena ha desaparegut després del suïcidi de la seva mare i encara es busca amb desesperació a una altre nena que va desaparèixer sense deixar cap rastre dos anys enrere.
Les dues famílies que cerquen a les seves nenes i un granger seran protagonistes juntament a un reguitzell de veïns que conformen una obra coral en que tots poden confiar en tots mentre tots desconfien de tots.
És una profunda investigació i alhora una gran reflexió sobre les pèrdues i la solitud.
La ploma de la exitosa Diane Setterfield ens ofereix una novel·la en que res es el que sembla i ens dóna la informació en comptagotes per tal que nosaltres també analitzem als vilatans i intentem entendre els sentiments que desplega.
De la mà de Rosa dels vents podeu gaudir d'una obra que ret homenatge al Tàmesis i a la inquietud de les seves aigües.
Serà la nena que duia l'home ensangrentat alguna de les desaparegudes?
Qui són els responsables dels misteris?
Tornarà la taverna Swan a recuperar la tranquil·litat?
Només desgranant aquesta gran obra ho podreu descobrir!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: thillerVer más

¿Jane Austen o Brontë Sisters?

¿Quién escribió «Agnes Grey»?

Jane Austen
Anne Brontë