Crítica de avegadesllegeixo

avegadesllegeixo
22 January 2021
CATALÀ:

Amb aquest llibre que us porto avui es tanca la trilogia de la Ciudad Blanca, la qual he gaudit i recomano molt.

Un cop més, ens tornem a trobar els protagonistes dels anteriors lliuraments, però aquest cop més evolucionats, més madurs i amb més caràcter. Implicats al 100% amb el cas, una sèrie d'assassinats que tenen molt a veure amb un llibre de gran èxit, Los señores del tiempo, on s'explica una història de l'edat mitjana.

M'ha cridat l'atenció el fet que sembla que l'autora et vulgui donar dos llibres en un. Dues trames diferents, la del llibre de l'edat mitjana i la de la investigació dels assassinats actuals, amb moltes coses en comú, però que es podrien llegir per separat. Intercala les dues trames en capítols curts que fan la lectura molt amena i interessant.

El desenllaç és sorprenent i deixa tota la trilogia ben lligada i amb un final molt digne.

M'agrada molt com escriu l'Eva, valoro la seva feina de documentació. El seu estil és captivador i m'aconsegueix transportar allà on vol. Com ja us he dit m'ho he passat molt bé llegint aquesta trilogia i espero que vosaltres també ho feu.

Us heu deixat seduir ja per la Ciudad Blanca?

ESPAÑOL:

Con este libro que os traigo hoy se cierra la trilogía de la Cuidad Blanca, la cual he disfrutado y recomiendo mucho.

Una vez más, nos volvemos a encontrar con los mismos protagonistas de las anteriores entregas, pero esta vez más evolucionados, más maduros y con más carácter. Implicados al 100% con el caso, una serie de asesinatos que tienen mucho en común con un libro de gran éxito, Los señores del tiempo, donde se explica una historia del medievo.

Me ha llamado la atención que parece que la autora nos ha querido dar dos libros en uno. Dos tramas diferentes, la del libro del medievo y la de la investigación de los asesinatos actuales, con muchas cosas en común, pero que se podrían leer por separado. Intercala las dos tramas en capítulos cortos que hacen la lectura muy amena e interesante.

El desenlace es sorprendente y deja la trilogía bien ligada y con un final muy digno.

Me gusta mucho como escribe Eva, valoro su trabajo de documentación. Su estilo es cautivador y me consigue transportar donde quiere. Como ya os he comentado me lo he pasado en grande leyendo esta trilogís y espero que vosotros también lo hagáis.

Os habéis dejado seducir ya por la Ciudad Blanca?
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..