Editorial: Columna CAT (24/10/2018)

LaPetitaLlibreria
 12 noviembre 2018
És conegut que per nosaltres la Care Santos és una gran escriptora que seguim per la seva qualitat i la seva capacitat per sorprendre'ns tant en obres juvenils com en obres per adults i en diversos gèneres.
Obres com “Amaranta”, “No preguntis qui sóc”, “Tantes coses a dir-nos”, “Desig de xocolata”, “L'aire que respires”, “Diamant blau”, “Habitacions tancades” avalen la seva qualitat i el seu segell més personal.
Domina la psicologia juvenil, l'historia com poques i el grans relats nostàlgics però ara ens presenta una novel·la intrigant, reflexiva i amb tints de thriller psicològic.
A Tot el bé i tot el mal, l'inici d'una bilogía que continuarà amb “Seguiré els teus passos” que es publicarà a mitjans de l'any que ve. Aquí coneixerem a la Reina, una dona que ho té tot però que no ho sap.
Té una bona feina, un bon sou, una vida que li agrada... però està perdent peces fonamentals del seu trencaclosques personal sense ni adonar-se'n. La seva vida sentimental podem dir que està una mica carregada entre l'ex marit, el seu marit i el seu amant. Pot un cor estimar en tantes direccions? A qui li tocarà el rebre?
Ella serà una gran patidora en una obra que resumeix poc més de vint-i-quatre hores i que s'emmarca a l'aeroport de Bucarest sota la premissa d'una trucada prèvia que rep del seu ex marit, en Félix, en la qual li comunica que el seu fill adolescent, l'Albert, ha intentat suïcidar-se llençant-se a les vies del tren.
A partir d'aquest gran detonant un reguitzell de preguntes es passegen per la seva ment i reviu grans moments de la seva vida.
El seu fill en aquesta circumstància la fa despertar de la vida cinètica que ha estat portant sense ni preguntar-se a qui podia estar fent mal o descuidant. Realment el seu fill s'ha convertit en un enigma per a ella per no dir en un gran desconegut al que no sap ni que li passa ni què l'amoïna.
Trucades, trucades i més trucades mentre es desespera, reflexiona i intenta organitzar la seva tornada a casa i cancel·lar el viatge de negocis amb el seu amant. Mentre fora de l'aeroport el clima s'alia amb els seus sentiments tempestuosos.
És un llibre que destil·la sensibilitat, amor a la família, culpa, autocrítica i milers de sentiments que sent la Reina en aquella incòmoda cadira d'aeroport i amb qui el lector tindrà un lligam especial ja que és un personatge molt real, té coses bones i dolentes, s'equivoca i també l'encerat... realment és molt humana.
De la mà de Columna podreu viure amb ella aquestes fatídiques hores, la seva agonia, les seves critiques i els seus plantejaments.
Creieu que canviarà la seva vida? Què passarà amb el seu fill? Quina és la seva veritable riquesa?
Endinseu-vos en aquesta apassionant obra i descobriu-lo vosaltres mateixos.
És impossible sortir-ne il·lès i sense reflexionar. És una obra mestre. Un cop més l'autora ens sorprèn!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..