Editorial: Fanbooks (10/09/2013)

LaPetitaLlibreria
 12 November 2018
Ángeles Escudero i Care Santos ens presenten amb l'edició de Fanbooks una novel·la titulada Tantes coses a dir-nos, una novel·la sobre l'amistat.

L'Abril i l'Oblit són dos amigues inseparables de l'adolescència que es van conèixer al pitjor moment de les seves vides, malgrat ser tant semblants entre elles en molts aspectes, no han pogut evitar que el temps finalment les separi. L'Oblit és una actriu de fama mundial i l'Abril acaba de trobar el sentit de l'existència. Però, encara que elles no ho sàpiguen, les seves vides segueixen íntimament lligades. L'abril està a punt de casar-se i necessita l'Oblit al seu costat, però res és tan fàcil com sembla.

Aquesta llibre ens parla de l'amistat, però també del pas del temps, del sentit de l'existència i de les coses per les quals val la pena lluitar.

A la novel·la hi trobarem dos parts diferenciades, una d'actual on les protagonistes es comuniquen mitjançant e-mails i una altra en la qual una de les dos protagonistes ens explica el passat que van viure juntes i les seves emocions.

Ángeles Escudero i Care Santos ens mostren una novel·la senzilla i lleugera, ideal per passar una tarda molt agradable; a més de l'amistat també podem trobar tocs de temes com l'amor, les rivalitats, les enveges... aconsegueixen que les emocions surtin a flor de pell.

Llicenciada en Filosofia i ciències de la Educació, Ángeles Escudero es coneguda pels seus contes i novel·les dedicades al públic juvenil. Es coneguda també per altres novel·les com “Alex no es nom de noi” o “Cartas a Licia”. Actualment compagina les seves classes com a professora de Filosofia amb l'escriptura.

Care Santos va cursar Dret i Filologia Hispànica a la Universitat de Barcelona, va ser periodista a medis com el diari de Barcelona, ABC i El Mundo. És autora d'una extensa producció literària que comprèn novel·les, relats i un gran nombre de llibres per a joves. Entre d'altres destaquen “Ara o mai” o novel·les per a adults com “Habitacions tancades”.

Care Santos i Ángeles Escudero es van conèixer fa molts anys i com les protagonistes del seu llibre Tantes coses a dir-nos, estan unides per una forta amistat que malgrat l'estimació mútua que es tenen ha viscut moments bons i no tant bons.

Una amistat que no es pot trencar, una relació que semblava eterna i que va haver de passar per diverses proves. Una història de dos amigues que podríem ser qualsevol de nosaltres. Quantes vegades em dit o em sentit allò de “amigues per sempre” però, que siguin amigues per sempre no vol dir que el camí sigui més fàcil. I aquesta és la màgia de l'amistat, la qual és incondicional i eterna, però també sincera i algunes vegades dura.

L'editorial que ens presenta el llibre és Grup 62 que va néixer l'any que li dóna nom. Exactament, per Sant Jordi del 1962. Pionera, a Catalunya, en la incorporació d'escriptors contemporanis de tots els camps i procedències. Fanbooks és el seu segell més jove i atractiu, una línia que recull novetats juvenils i no tant juvenils, títols molt actuals i molt atractius per una nova generació de lectors.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..