Editorial: La Galera, SAU (04/03/2014)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

LaPetitaLlibreria
 12 noviembre 2018
Diuen que els joves són el públic més exigent i nosaltres hi estem d'acord, per això us volem suggerir No preguntis qui sóc.
Una novel·la enigmàtica, fantàstica i imaginativa alhora que molt metafòrica de la nostra amiga Care Santos.
Amb aquesta novel·la ens sorprèn de nou mostrant-nos la seva versatilitat amb la seva faceta més juvenil. Si alguna cosa la caracteritza és que sempre innova i sorprèn als seus lectors, mai saps que et trobaràs, és com obrir la caixa de Pandora amb una sola garantia: allò que llegiràs és de qualitat.
La vàrem conèixer amb “Tantes coses a dir-nos”, una novel·la escrita a quatre mans i ens va emocionar fins posar-nos la pell de gallina amb “L'aire que respires” i de nou ens mostra el seu talent a l'hora d'imaginar i transmetre una gran historia.
En aquest cas trobarem un protagonista molt especial, en Pol és (o sembla ser) un nano tímid, retret i insegur... un d'aquells joves que passa desapercebut i no destaca ni per bé ni per mal.
Té alguna excentricitat que molts joves podran comprendre i un món cibernètic on es mostrarà més segur i protegit per la pantalla que el separa de la realitat, però tot canviarà quan la seva vida es vegi dirigida pels batecs del seu cor.
Com tot jove s'enamora bojament, la Marzena passarà a ser la seva prioritat, la veurà a tot arreu, la somiarà, l'esperarà i... serà correspost?
De sobte, en Pol sentirà que el seu cos és atrapat per en Janko, un delinqüent que posarà la seva vida en perill arrossegant en la seva espiral a la Marzena i a la seva incipient relació.
Ambdós nois lluitaran per l'amor de la jove amb dues finalitats molt oposades destacant temes com la possessió, amors turbulents i desenganys.
De la mà de la Galera podem paladejar una gran novel·la d'inspiració fantàstica que ens transmetrà molts valors de l'amor de joventut i les seves complicades causes i efectes.
Reconec que al llegir la contraportada vaig pensar en Stephanie Meyer i en el seu èxit “The Host” però en endinsar-me a la novel·la he vist que em vaig equivocar de mig a mig.
És una novel·la innovadora, fresca i molt interessant.
Fantasia i amor en una coctelera explosiva que només pot controlar una autora tan exitosa.
Només ens queda recomanar-vos que sigui una de les opcions de cara Sant Jordi per als joves de la casa i als lectors incipients. Una novel·la entretinguda i que respecta als joves i a la seva intel·ligència i desenvolupament emocional.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..