Editorial: Labutxaca (10/05/2017)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 12 noviembre 2018
Avui us tornem a parlar d'una amiga de la casa, la gran Care Santos que ja ens ha atrapat amb èxits de públic i de crítica com “Diamant Blau”, “Desig de xocolata” o “L'aire que respires”.
Realment cada llibre seu és un regal de la literatura per als nostres sentits, una novel·la de qualitat que segueix el seu segell personal però amb matisos diferents i sobretot una historia nova per narrar que ens agrada, ens enganxa i ens fa sentir molt bé.
Amb Habitacions tancades fem un viatge en el temps i ens plantem a la Barcelona modernista, una època d'esplendor on la cultura i la ciutat vivien un gran boom.
La gran taca de documentació de l'autora sobre el moment històric ens fa entrar d'un salt a l'obra; des dels vestits fins a l'educació del moment, els carrers i el marc social econòmic i polític ens transporten i ja no ens deixen sortir.
Aquest cop coneixerem a una nissaga poderosa plena de llums i ombres que es trasllada a un palauet del naixent del passeig de Gràcia.
Sabeu allò que diuen que saben més les parets que el propi cor? Creieu-me que si aquest palauet parlés seria una genialitat.
A través de les quatre generacions que coneixerem d'aquesta nissaga ens passejarem per la historia catalana i mundial acompanyats de múltiples personatges històrics reals barrejats amb d'altres que es ficcionen pel bon funcionament de la trama.
M'agrada molt la manera que té l'autora de presentar-nos a una jove, en aquest cas a la Violeta, que arriba a un lloc i es comença a qüestionar el seu passat. A qui no li hauria agradat saber al cent per cent com eren els seus avis i els seus avantpassats en múltiples camps i no nomes en la faceta que ens mostren a nosaltres?
La Violeta trobarà moltes cosses, potser masses... que posaran en judici a la seva família i la seva posició social.
Des de la fàbrica de Mataró fins al cor de Barcelona amaguen secrets que poc a poc anirà desxifrant fins arribar a redescobrir amb uns nous ulls a la seva família.
Una novel·la que us recomano molt que llegiu, i ara encara més que la podeu trobar a labutxaca!
Us animeu a acompanyar a la Violeta? Què descobrirà? És or tot allò que llueix?
Vinga, aneu cap a les llibreries i doneu respostes als interrogants!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..