Editorial: La Campana (28/05/2020)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
El retrobament de dos homes (i una germana) que han convertit la seva vida en una mentida, i que son amics des de la infància.

L'Àngel i en Pol són dos amics d'infantesa que als dotze anys van viure un esdeveniment que els va marcar les vides. Ara fa uns anys que no es veuen -des que en Pol se'n va anar a viure a Nova York, després de descobrir un secret familiar relacionat amb aquell episodi de la infància-, tot i que s'han anat comunicant per correu... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 17 September 2020
Us presentem amb gran fascinació la primera obra de la Sandra Comas i des de la nostra modesta opinió és una ploma que ve a quedar-se al món de les lletres actual.
Pocs autors mostren tan amor per la literatura com aquells que arrisquen per explicar una historia que fuig dels clixés dels grans best sellers i obtenen una obra complerta i amb la mesura justa de tots els ingredients que necessita una obra per esdevenir profunda, distreta i alhora generar unes ganes immenses de recomanar-lo a família i amics.
El cas de l'autora que avui us apropem és un èxit ben clar! Ens ha encantat desgranar la historia que ens presenta, conèixer als seus protagonistes i els seus particulars mons emocionals.
A Encara som nosaltres coneixereu a l'Àngel i al Pol, dos amics que des de la seva infantesa varen ser molt units i que als dotze anys van viure un fet que va sacsejar el seu present i marcarà el seu futur.
Quan són més grans veureu que han crescut de maneres diverses i cadascun ha gestionat les seves emocions de manera particular però ambdós tenen un poso del passat amb el que han de fer les paus si volen afrontar un futur positiu de manera individual i alhora enfortir encara més el seu vincle.
El Pol ha viscut molts anys a Nova York però ara es troba que ha de tornar un temps i creu que potser el pis que va compartir un temps amb l'Àngel seria una bona opció.
El retrobament els mostrarà que no tot es tan perfecte com ells mateixos aparentaven de cara a l'altre i alhora els servia per auto enganyar-se.
Però al cap i a la fi encara segueixen sent ells i sent amics.
Què els va passar que els va marcar tant? Podran enfrontar-s'hi de manera sincera i sortir-ne més lleugers per enfrontar el dia a dia i el seu futur?
Pot un dia canviar-te la vida?
S'hauran de sincerar l'un amb l'altre amb les mentides que han anat acumulant sobre el seu present i viatjar a la seva infantesa per arreglar i posar en ordre la seva ment.
És una obra sorprenent, amb un factor desencadenant senzill però un viatge al passat que ens farà anar en una muntanya russa emocional per la que cal estar preparat.
Ells ja han fet el salt al vuit?
I vosaltres, us animeu a acompanyar-los?
Per descobrir tots els interrogants heu de caure a la seva lectura que ens ofereix La Campana.
És una lectura que flueix en el temps de manera natural i dibuixa l'amistat d'una manera incondicional.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: AMISTADVer más

Otros libros de Sandra Comas Anglada (1)Ver más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro