Editorial: Bindi Books (13/10/2020)
El meu cos és fort. El meu cos pot fer coses increïbles. El meu cos és meu. La llibertat és estimar el teu cos amb totes les seves "imperfeccions" i ser una perfecta imperfecta! Estima el teu cos t'encoratja a admirar i celebrar el teu cos per totes les coses increïbles que pot fer, i t'ajuda a veure que ets molt més que el teu cos!

LaPetitaLlibreria
 16 December 2020
Avui us proposem un llibre adreçat als joves de la casa però del que tots n'hem d'aprendre molt i alhora ajudar als menuts, als adolescents i als joves a créixer emocionalment en el camp de l'acceptació personal i l'autoestima.
Estem immersos en un món on no parem de rebre imputs i flashos de cossos perfectes, felicitats maquillades i màscares supèrflues que amaguen grans buidors.
Quan som més grans ho entenem, ho analitzem i ho corregim en la mida del possible però els joves són el públic objectiu d'aquests canons externs i cal redireccionar-los la manera de veure el món i la manera de reconèixer-se a ells mateixos.
Al llibre Estima el teu cos explica la quantitat de diferencies que hi ha entre cossos, mides, capacitats, colors... Tots som únics i diferents i això és el que ens fa extraordinaris i irrepetibles!
Alhora l'autora, la Jessica Sanders, ens proposa fets pels que hem d'estar agraïts al nostre cos com per exemple tenir la capacitat de escoltar bona música i ballar-la, sentir l'olor de les flors, poder veure un programa i llegir un llibre, fer manualitats...
Alhora que agraïm aquests fets ens proposa unes quantes “autocures” o consells per valorar més el nostre cos i una guia per tal de que nosaltres mateixos des de la nostra realitat la puguem ampliar a així fem créixer la confiança i l'autoestima.
Quina paraula l'autoestima!
També cal donar-li al cos un estil, una marca personal que es reflecteixi en la roba, els complements, el pentinat i en allò que puguem per tal de presentar-nos de manera còmoda i autentica davant dels altres.
Amb el cos podem riure, podem plorar, podem abraçar!
Cal que el cuidem i ens adonem de la meravella que tenim i estimar-lo en la diversitat i alhora respectar als demés.
Acompanyat per il·lustracions de la Carol Rossetti encara ens adonem més a simple cop d'ull de les diferencies que hi poden haver i de la bellesa que habita en cada cos.
Gràcies a la tasca de traducció de la Bel Olid podem capbussar-nos en una obra necessària per els temps que corren.
De la mà de Bindi Books podeu gaudir d'aquesta joia que us ajudarà a introduir als més menuts i als joves al món del respecte, de l'auto acceptació i la diversitat d'una manera molt natural i directe.
No el deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: literatura australianaVer más

Lectores (1) Ver más

Completa el título de libros infantiles y juveniles

Manolito ...

Gafitas