Editorial: Labutxaca (02/10/2014)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

LaPetitaLlibreria
 29 August 2018
“Ser o no ser, aquesta és la qüestió”

Avui tinc el gran plaer de presentar-vos una nova novel·la d'un dels més autor preferits, David Safier qui arriba amb la seva ironia i el seu saber fer a les nostres mans gràcies a Empúries i labutxaca.

Si ja ens va captivar amb les seves novel·les anteriors com “Maleït Karma”, “Jesús m'estima”, “Una família feliç”, “Mu!”, “28 Dies” i “Més Maleït Karma” avui ens seduirà amb Jo, jo, jo... i Shakespeare.

Una d'aquelles novel·les amb les que passareu una molt bona estona i que un cop acabeu us quedarà a la pell el tatuatge profund de dues idees cabdals com el fet que per estimar algú i ser estimat primer ens hem d'estimar nosaltres, tal i com som, amb els nostres defectes i les nostres virtuts i saber que les nostres imperfeccions ens fan únics de la mateixa manera que les imperfeccions dels altres poden arribar a ser adorables.

La filosofia del autor la podem resumir en les seves pròpies paraules "Somriure mai és suficient, en temps de crisi com els que vivim, però facilita les coses i ajuda a superar les pors que sovint ens impedeixen actuar", quanta raó que té.

En aquesta aventura coneixerem la Rosa, una jove que no té sort amb l'amor, troba molt a faltar el seu antic company, en Jan, i la seva vida li sembla avorridíssima.

Convençuda que en Jan és l'amor de la seva vida, la Rosa decideix posar remei a la seva infelicitat i es deixa hipnotitzar per un mag que al·lega que pot fer viatjar la gent en el temps.

Aviat es trobarà reencarnada en un cavaller que s'està batent en duel. Som a l'any 1594 i aquest cavaller es diu William Shakespeare.

I la Rosa no se'n podrà alliberar i tornar al present fins que no descobreixi què és l'amor de veritat, i només compta amb l'ajuda d'un Shakespeare enamoradís i inconstant.

Entre discussió i discussió, compartint el mateix cos, s'adonaran que abans de poder estimar ningú han d'aprendre a estimar-se a ells mateixos. Ja és prou difícil que un home i una dona comparteixin la vida, però quan, a més, han de compartir el cos, tot plegat es complica molt.

Una excel·lent visió de l'amor des de la perspectiva femenina i la masculina, en David Safier dona veu a un del millor dramaturgs tràgics de la historia, és impossible no trobar algú que no conegui en Romeu i la seva Julieta o l'Otel·lo i la Desdemona. Un joc agosarat i de ment ràpida que farà les delícies de tots aquells que la llegeixin.

Us imagineu poder compartir cos i ment amb alguna personalitat del passat? Qui triaríeu? Molts amants de les lletres triarien Shakespeare, potser si tenen sort entre les planes d'aquesta petita joia d'alegria i de lliçó descobriran el cor d'un home i no un personatge de grandesa literària.

M'agradaria tant poder compartir amb vosaltres l'ingeni dels diàlegs entre tots dos personatges, però hauria de copiar gairebé tot el llibre i no fa el cas.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
LaPetitaLlibreriaLaPetitaLlibreria29 August 2018
Però la nostra primavera durarà,
Guardarà les rialles com una recompensa,
I de tenir-te en l’ombra la mort no es vanarà
Quan les ànimes eternes el temps puguin vèncer,
Mentre els homes respirin i els ulls puguin mirar,
Viurà la nostra ànima que mai més morirà.
Video de David Safier (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de David Safier
La figura de Angela Merkel, una política a la que define como "muy aterrizada", fue la figura que inspiró a David Safier a escribir su novela Miss Merkel. En esta entrevista exclusiva con Lee Más, nos habla de esta obra, así como de la evolución de su trabajo a lo largo de los años.
Consigue el libro | https://bit.ly/3wDD675
¿Dónde comprar la revista? | https://bit.ly/3cBuPqO
Toda la cultura reunida en | https://mascultura.mx/
Facebook | @MasculturadelibreriasGandhi | https://www.facebook.com/Revistaleemas
Twitter | @revistaLeemas | https://twitter.com/revistaLeemas
Instagram | @revistaleemas | https://www.instagram.com/revistaleemas/
Podcasts Desde el Librero en: Spotify | https://spoti.fi/3AP5AeF Apple podcasts | https://apple.co/3F0h15W Google podcasts |
otros libros clasificados: diversiónVer más

Lectores (1) Ver más

¿Conocedor o experto en literatura francesa?

¿Cuál de los siguientes libros fue escrito por Gustave Flaubert?

Memorias de un loco
El más bello amor