Editorial: Editorial Empúries (02/10/2014)

LaPetitaLlibreria
 29 August 2018
Avui ens retrobem amb un vell amic, en David Safier torna amb una novel·la colpidora, intimista i un xic allunyada a aquelles meravelloses novel·les que podem catalogar com humorístiques i tremendament reflexives com “Maleït Karma”, “Una família feliç” i “Mu!” entre d'altres.

Realment ens va costar pensar en una novel·la d'aquest autor allunyada de la rialla i enfocada a un període històric alemany on la foscor i la por eren les primeres imatges que ens venien a la ment.

28 dies és realment una sorpresa que ens bufeteja sobre una realitat incòmode que dia rere dia tots els humans intentem oblidar. No podem deixar caure en l'oblit tot allò que va succeir als camps de concentració, ni als trens de la mort, ni la fam, la por i les amenaces i molt menys encara les víctimes.

De la mà de la Mira veurem com la reflexió entre la vida i la mort, la veritat i el dubte, l'amenaça i l'assetjament tenen un espai de reflexió.

Aquesta joveneta de tan sols setze anys es veu amb el coratge de seguir resistint amb un grup de joves dels guetos intentant salvant la seva vida. Saben que moriran si es rendeixen i si es revolten potser també però hi ha un bri d'esperança que els pot mantenir vius si estan junts i units en tot moment i en les decisions que van prenent al llarg del seu periple.

L'amistat, l'amor i la confiança dels humans està retratada amb un detall que espanta, amb un detall que tan sols aquest brillant autor pot aconseguir.

De la mà d'Empúries coneixerem com la Mira es convertirà en llegenda en tan sols 28 dies.

Creieu que serà perquè se'n ha sortit o perquè ha fracassat?

Ho haureu de llegir, és una novel·la que tot i tractar sobre un tema obscur i real del qual tots els humans hauríem d'estar avergonyits es presenta d'una manera diferent i amable centrada en la nena.

Amb una veracitat i una ambientació tan realista que es pot tocar, sentir, olorar i veure, de ben segur esdevindrà un dels llibres que recomanareu durant aquest hivern.

Aneu a conèixer a la Mira i la seva llegenda abans de que s'esgotin de les llibreries!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Video de David Safier (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de David Safier
La figura de Angela Merkel, una política a la que define como "muy aterrizada", fue la figura que inspiró a David Safier a escribir su novela Miss Merkel. En esta entrevista exclusiva con Lee Más, nos habla de esta obra, así como de la evolución de su trabajo a lo largo de los años.
Consigue el libro | https://bit.ly/3wDD675
¿Dónde comprar la revista? | https://bit.ly/3cBuPqO
Toda la cultura reunida en | https://mascultura.mx/
Facebook | @MasculturadelibreriasGandhi | https://www.facebook.com/Revistaleemas
Twitter | @revistaLeemas | https://twitter.com/revistaLeemas
Instagram | @revistaleemas | https://www.instagram.com/revistaleemas/
Podcasts Desde el Librero en: Spotify | https://spoti.fi/3AP5AeF Apple podcasts | https://apple.co/3F0h15W Google podcasts |
otros libros clasificados: ThrillerVer más

Lectores (1) Ver más

¿Conocedor o experto en literatura francesa?

¿Cuál de los siguientes libros fue escrito por Gustave Flaubert?

Memorias de un loco
El más bello amor