Eva Sánchez Gómez (Otro)
ISBN : 841828823X
Editorial: Bindi Books (20/10/2021)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 11 January 2022
De nou Bindi books ens ha revolucionat amb una obra que no deixa indiferent.
El llibre Bruixes és ideal per als jovenets de casa però us asseguro que els adults també caurem al seu encant mentre s'obre un debat sobre els prejudicis, el gènere i les pròpies bruixes ideal per a la educació informal.
A través dels Deu relats de dones sàvies i màgiques de la nostra història aprendrem biografies i històries curioses sobre bruixes que varen marcar una època per les seves gestes.
La seva autora, la Glòria Sabaté, les vincula amb les estacions de l'any i els elements per encara arrodonir més el significat de les seves històries i el lligam que estableix entre aquests personatges i la natura mentre ens mostra les seves característiques, els seus perseguidors i els seus aliats.
Lo bó és que desvincula totalment el terme “bruixa” de la imatge principal d'una dona vella i lletjota amb berrugues i vestida de fosc amb barret punxegut.
Ella ens mostra com podem ser dones gairebé doctores, mestres en la natura o amb una sensibilitat extrema.
Si voleu conèixer a les bruixes que en aquesta obra es donen cita com la Bonanda, les bruixes de Pedra gentil, la Rugalla, les bruixes de Zugarramurdi o La Teia de Can Moll heu de sucumbir als encants de la lectura d'aquests contes breus il·lustrats amb gran majestuositat per la Eva Sánchez.
Una obra complerta, ben escrita i il·lustrada i amb un context històric i geogràfic molt treballat ens demostren tota la tasca de documentació que hi ha al darrera.
No us perdeu la descoberta d'aquestes bruixes!
I si us ha agradat i heu aconseguit obrir diàleg és la finalitat de la lectura.
No deixa impassible per la seva amplia capacitat didàctica.
Recordeu també que l'autora té altres obres per adults com La Filla de Lilith, El vel de la deessa i La marca del lleó escrita a quatre mans amb la Núria Prades que són autentiques joies!
No les deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: literatura infantilVer más

Lectores (1) Ver más

Completa el título de libros infantiles y juveniles

Manolito ...

Gafitas