Gemma Rovira Ortega (Traductor)
Editorial: Salamandra (28/11/2018)

Calificación promedio : 3.17/5 (sobre 3 calificaciones)
Al final del primer episodio, el poderoso mago oscuro Gellert Grindelwald es capturado con la ayuda de Newt Scamander. Sin embargo, Grindelwald logra escapar y cumple con su amenaza de alistar nuevos seguidores, ocultándoles sus verdaderas intenciones: conseguir que los magos de sangre pura dominen a los muggles. En un esfuerzo por frustrar los planes de Grindelwald, Albus Dumbledore le pide ayuda a Newt, su ex alumno de Hogwarts, y éste acepta sin imaginar los peli... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 04 diciembre 2018
Tornem amb les varetes ben carregades i la maleta plena de bèsties fantàstiques per presentar-vos Bèsties fantàstiques: Els crims de Grindelwald, el segon guió d'una sèrie de cinc que va començar amb “Bèsties fantàstiques i on trobar-les”.
L'Editorial Empúries ens presenta un volum que segueix l'estètica de l'anterior, en aquest cas sobre un fons verd turmalina ens presenta en un lleuger relleu daurat i negre el títol i alguns dels elements més significatius d'aquesta entrega com la Torre Eiffel com a símbol de Paris, uns ensums, dracs, en Pickett i d'altres elements màgics que no podem mancar en aquest món on tot és possible.
J.K.Rowling ens convida vint anys després de la publicació d'en “Harry Potter i la pedra filosofal” a redescobrir l'inici d'aquesta historia on ens trobarem amb un Dumbledore jove i sense canes que ja vigila el món màgic i els seus moviments, amb un Flamel viu i immortal i per descomptat amb els nostres nous i alhora vells amics.
La trama es centrarà en el personatge d'en Newt, qui fou alumne de Dumbledore i ara aquest li demana un favor, en Grindelwald s'ha escapat i planeja unir els sangs neta per dominar el món complert, tant el màgic com el no màgic, els humans en la seva ignorància estan a punt de ser convertits en poc més que animals de càrrega si aquest aconsegueix els seus propòsits.
Per descomptat ens retrobarem amb la Tina, en Jacob i la Queenie i coneixerem nous personatges com la Leta i en Theseus (germà d'en Newt) un auror força estirat. Sense oblidar-nos de las bèsties conegudes i les noves per conèixer que són realment sorprenents.
No vaig tenir paciència i reconec que vaig veure la pel·lícula primer però en aquest cas no ha influït en la percepció sobre el guió ja que a excepció d'algun element de l'imaginari nou, la majoria dels personatges ja els coneixíem i els nous estan tan ben descrits i detallats al guió que poc dubte pot quedar.
El volum és un encanteri en si mateix, les seves il·lustracions en blanc i negre són un detall que agrada al lector, de la mateixa manera que el disseny de plana on el text ve emmarcat amb filigranes, tot molt inspirat en els anys vint.
Al final trobareu un glossari de termes cinematogràfics, llistat del repartiment i equip, una breu biografia de l'autora i un apunt sobre el disseny del llibre.
La seva lectura m'ha durat poc més que un sospir, al ser un guió fa servir un tempo molt dinàmic, un diàleg constant que ens fa sentir part d'aquest món màgic.
Certament crec que és un exemplar per tenir i regalar, una oportunitat màgica de provocar alegries als muggles en unes dates assenyalades.
Com un apunt final m'agradaria aportar una idea personal, podríem dir que és un llibre per a joves lectors i seguidors de la saga, però també és una bona eina per a compartir amb primers lectors un cop vista la pel·lícula, ja que els costarà menys entra en la lectura en si i és una bona eina per perfeccionar l'hàbit lector en família.
Que la màgia us acompanyi i recordeu: “No n'hi ha, de criatures estranyes, només gent curta de mires”.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Ralipbooks
 23 junio 2019
¿Que decir de esto? Creo que se resume en NEFASTO, inconcluyente, SIN SENTIDO, ¿sigo?
He visto la película en los cines y salí decepcionada.
He leído el guion de la película, y sigo decepcionada.
¿Por que se ha cargado la propia autora el canon del mundo mágico?
🔺Advertencia de SPOILERS de los libros de Harry Potter🔺
LorenaTitania
 13 marzo 2019
Segundo libro de la saga de Animales fantásticos.
Nuevamente he tenido la sensación de que falta algo y no puedo evitar pensar que si fuera una novela no la tendría.
Sin embargo, y juzgando la historia en forma de guión, reconozco que con esta segunda entrega me he enganchado aún más y necesito saber como continua.
LorenaTitaniaLorenaTitania24 abril 2019
La magia florece... solo en almas especiales. Aún así, debemos escondernos en las sombras. Pero los viejos caminos ya no nos sirven.
LorenaTitaniaLorenaTitania24 abril 2019
¿Sabes por qué te admiro, Newt? No buscas el poder. Simplemente preguntas, "si es algo... ¿correcto?"
RalipbooksRalipbooks23 junio 2019
Eres capaz de amar a cualquier tipo de bestia
LorenaTitaniaLorenaTitania24 abril 2019
Eres demasiado bueno, Newt. Nunca conociste un monstruo que no pudieras amar.
LaPetitaLlibreriaLaPetitaLlibreria03 diciembre 2018
No n’hi ha, de criatures estranyes, només gent curta de mires