Editorial: Editorial Empúries (28/09/2016)

LaPetitaLlibreria
 20 septiembre 2018
Alohomora!
Amb aquest petit encanteri obrim una porta a la memòria dels muggles presents, una visita guiada a Hogwarts de la mà de l'Albus Severus Potter i l'Scorpius Malfoy, dos nois que volen defugir de l'ombra dels seus pares i ser ells mateixos.
Aquest fet provocarà que allò que no va ser i que mai hauria de ser obri una petita porta cap el que hagués pogut passar si en el seu moment en Voldemort hagués acabat amb en Harry i els seus amics.
Una amistat entre dos joves que per tradició haurien de ser enemics i que troben en l'altre el reflex perdut d'ells mateixos, una amistat entre dos joves hereus que es faran un nom propi intentant allunyar-se de qui van ser els seus pares però apropant-s'hi sense donar-se'n compte.

Una obra de teatre que ens transporta dinou anys més tard i que transforma a en Harry, l'Hermione, en Ron i en Draco en detonants i espectadors de les decisions més o menys encertades dels seus propis fills.
Harry Potter i el llegat maleït és una obra de teatre que agafa les reminiscències d'aquell nen que va sobreviure i ens mostra un món ple de possibilitats més o menys nefastes. La novel·la inclou el repartiment dels actors i una breu biografia dels autors.
J.K. Rowling, John Tiffany i Jack Thorne ens presenten la vuitena historia d'aquest personatge tan estimat, una obra de teatre dinàmica, addictiva i molt ben traduïda que ben bé podria ser el guió de la pel·lícula.
Una narració molt visual, amb el marcatge de les entrades i sortides d'escena, d'uns diàlegs fluids i el contrapunt entre els adults i les noves generacions.
Aquesta novel·la té com a punts forts el recuperar personatges que consideràvem perduts, els descobriment del que va ser d'aquells nois valents i lluitadors amb el pas del temps i sobretot la presentació de nous personatges que carregaran amb el pes dels esdeveniments. Encara que he trobat a faltar algun personatge indispensable per aquells que admiràvem les diferencies i especialitats de cadascú d'ells.
M'agradaria poder explicar-vos la trama fil per randa, però està tan ben lligada que si us dono una mica de Lumus! descobrireu més del que us vull explicar. Només us diré que la sang de Voldemort corre per les venes d'un hereu que s'amaga entre les planes que ens presenta Empúries, i que la lluita entre el bé i mal ressorgirà des de les tenebres més fosques.
No deixeu escapar l'oportunitat de tornar a creure en la màgia, en fer petits encanteris, en treure la pols a les vostres varetes i passejar pels passadissos de Hogwarts
Us esperem a l'andana 9 i ¾ per començar l'aventura!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..