Editorial: Estrella Polar (21/06/2017)

LaPetitaLlibreria
 20 septiembre 2018
Esteu preparats per conèixer un llibre d'art i creativitat que farà les delícies dels menuts de la casa?
Aquest any es celebra el vintè aniversari de la presentació en societat de Harry Potter, però si hem de destacar una novetat en el món dels muggles ha sigut sens dubte en Newt Scamander i la seva maleta plena de bèsties fantàstiques.
Després d'haver compartit amb tots vosaltres “Bèsties fantàstiques i on trobar-les. El guió” avui ens decantem per la vessant més lúdica, educativa, divertida, enginyosa i màgica per treballar la psicomotricitat fina i la imaginació amb un quadern ple d'activitats basades en la pel·lícula i per tant mantenint la seva estètica que ens presenta Estrella Polar.
Res millor per entrar a formar part del món màgic per a una criatura que poder crear les seves pròpies bestioles, pintar la seva maleta, crear el seu carnet de mag i donar vida a les pàgines en blanc i negre amb colors llampants i vius.
De la mateixa manera que les instruccions d'algunes activitats i part de la trama que es va enllaçant amb aquesta la trobareu a la part superior de cada plana, amb una lletra de pal, grossa i que fomenta la lectura amb un llenguatge senzill i a l'abast dels menuts sense problemes a partir dels sis anys, per a més petits el millor que ofereix aquesta edició de Bèsties fantàstiques i on trobar-les. Llibre d'art i creativitat és la oportunitat de treball en equip entre germans o amb un adult, sense oblidar alguna activitat on poden lluir la seva cal·ligrafia ja sigui amb les seves pròpies paraules o copiant de la persona que els estigui ajudant.
Com a consell pràctic us recomano que pintin i escriguin amb ceres o llapis de colors, els retoladors traspassen i taquen les planes fent malbé l'activitat següent i a més, si s'equivoquen sempre poden esborrar i tornar a començar.
Però encara queden més sorpreses, les dues planes centrals són adhesius que cada menut pot enganxar on vulgui, ja sigui al llibre, a la seva habitació, en els ninos o al front (ho he vist i si, se les enganxen per tot arreu).
Vuitanta planes molt ben estructurades per gaudir d'una estona de joc i lleure, màgia i il·lusió, i de pas una estona de tranquil·litat familiar on el somriure dels menuts no tindrà preu.
Una joia que si no aneu en compte us asseguro que l'Ensum us el pisparà i a un preu realment màgic.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..