Editorial: Fanbooks (18/01/2017)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 01 October 2018
Les marques de la mort és el primer títol de la nova bilogía signada per Veronica Roth, autora de l'aclamada saga “Divergent” i que de nou en la seva línia de bones lectures per a un públic juvenil però espavilat ens ofereix Fanbooks.

Anem a pams que no em vull deixar res, primer de tot hem de tenir en compte que estem davant d'una primera part, cosa que implica grans descripcions del món fictici que ens presenta, dels seus protagonistes i personatges secundaris i el principi d'una trama que acabarà per desenvolupar a la segona part.

Els nostres protagonistes són per començar dos antagonistes, cada un d'ells representa el que l'altre rebutja, la Cyra és la germana d'un brutal tirà que governa el poble de Shotet. Malgrat que no aprova els mètodes del seu germà, acaba donant suport al seu poder i l'Akos, que procedeix de la pacífica nació de Thuvhe, és capturat juntament amb el seu germà pels soldats de Shotet i entregat a la custòdia de la Cyra.

La narració combina les dues veus dels protagonistes, l'Akos en tercera persona ens explica la seva vida i la del seu poble i la Cyra ho fa en primera persona donant més força al seu do i als seus sentiments.

Aquests dos personatges molt distants hauran de prendre una decisió que canviarà el decurs de la historia, deixar-se dominar per la violència i l'odi entre els seus pobles i destruir-se mútuament en el procés o buscar una alternativa, col·laborant conjuntament canviant l'equilibri de la galàxia i ajudant-se a sobreviure.

A la portada de la novel·la podreu llegir “No hi ha honor en la supervivència” però no hi estic d'acord, tot dependrà de com es facin les coses i la seva intencionalitat.

Tot i que els personatges estan ben construïts els he trobat una mica freds, els falta una espurna, un quelcom que no sé explicar però que alhora els diferencia força dels seus protagonistes anteriors.

No tot és el que sembla, girs argumentals inesperats, traïció, assassinats, por, poder, venjança, amistat, amor, confiança i molta esperança fan d'aquesta historia un revulsiu per a grans lectors juvenils i no tan juvenils aficionats a la ciència ficció.

Crec que l'autora ha fet un gran esforç per allunyar-se del seu èxit, de la seva estela i crear un món nou on el destí de cada personatge s'anirà entrellaçant amb el dels altres.

L'estructura de la novel·la és molt atractiva, la seva il·lustració al principi ens mostra la galàxia que visitarem i cada capítol ve introduït per una plana escrita com en una nebulosa amb el número del capítol.

Una presentació impecable per una primera part potent, aquí us deixo el seu booktrailer, un cop descobriu el nou món no podreu deixar de llegir.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..