Editorial: Fanbooks (23/05/2018)

LaPetitaLlibreria
 01 octubre 2018
Veronica Roth torna a les nostres mans per concloure la historia que ens va presenta en “Les marques de la mort” .
Avui amb Destins dividits pren la paraula per mostrar-nos la força d'un destí marcat però alhora la seva feblesa davant la voluntat de l'individu.
Una novel·la que comença just quan va acabar l'entrega anterior, amb capítols curts i relatats de manera intercalada a quatre veus, cada capítol ens indica qui parla ja sigui la Cyra, lAkos, la Cisi i l'Eijeh.
A més l'autora ens regala un glossari al final del llibre que serà un fidel company en la lectura.
Els primers capítols tornen a posar el lector en situació, fa referencies clares a la trama passada i d'ella en comença a estirar els fils que teixiran la trama que vindrà.
Una historia que guanya en dinamisme, acció, batalles, girs argumentals inesperats i un aprofundiment en els personatges principals i en alguns secundaris que s'han guanyat el seu espai i algun cor dels lectors, a diferencia que l'entrega anterior ja que l'autora va tenir que crear a més a més un nou univers.
La vida dels protagonistes es veu avocada a seguir el seu destí en el moment en que en Lazmet, el pare de la Cyra, un tirà despietat torna de les tenebres per reclamar el tro i així iniciar la gran guerra entre els thuvesites i els shotets.
Aquest és el punt d'inflexió pels personatges, poden acceptar el seu destí o lluitar per salvar no només les seves vides sinó la de milers de persones, la qüestió en si és que la Cyra haurà de matar al seu pare i és possible que l'Akos mori en l'intent.
Aquesta és la idea central que ens presenta la seva portada.
“Ell moriria per ella. Ella mataria per ell”
Una filosofia de vida que podem extrapolar a la nostra, ens deixem portar pel que vindrà o fem les coses perquè realment volem que succeeixin d'una manera determinada?
Fanbooks ens presenta una novel·la ideal per a joves exigents, amb una prosa dinàmica i un tempo que agafa ritme a mesura que les planes volen entre les seves mans.
Altament addictiva i amb el segell de qualitat i garantia de l'autora que ens presenta una bilogía més madura que la seva sèrie anterior formada per “Divergent”, “Insurgent”, “Lleial” i “Quatre”.
Aquí us deixo part dels seu destí, acompanyeu-los en les seves decisions.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..