Editorial: Cossetània (12/06/2019)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
De ben segur que si seguiu les nostres recomanacions de cara al públic infantil ja coneixeu a El Patufet i les tradicions catalanes, un costumari creat per als més menuts que ajuda a despertar la seva curiositat i el valor per les tradicions i els costums del territori on viu.
Si heu gaudit de títols com Fem castells!, Tocats pel bolet, Temps de castanyes, Caga tió!, Els tres Reis d'Orient, Ens disfressem per carnaval, La calçotada, Sant Jordi i el drac, Fem una mona de Pasqua o La nit màgica de Sant Joan no us podeu perdre la nova entrega que ens regalen els seus autors.
Al conte il·lustrat Jocs de carrer fugim una mica del costumari de festes o receptes per centrar-nos en el tradicional món del joc infantil com a eina d'esbarjo, de creixement intel·lectual, motriu i imaginatiu.
Voleu aprendre i recordar de la mà del Patufet a jugar a la xarranca? Voleu jugar a arrencar cebes? Preferiu jugar a fet i amagar o al mocador?
És una gran proposta que ens apropen el Roger Roig i l'Hugo Prades i ens ajuda a proposar jocs i aventures diferents en èpoques en que lo més senzill i còmode és enxufar als nens a les pantalles de les televisions, ordinadors, tablets i telèfons.
Realment són jocs de normes molt simples als que tots hem jugat i conviden a socialitzar i a respirar aire fresc.
Jugar ajuda al desenvolupament físic i mental dels nens. Els privarem d'aquest privilegi?
Vinga va!
De ben segur que vosaltres mateixos voldreu recuperar aquests jocs i molts d'altres i passar unes vacances ben entretingudes on cada dia es pot descobrir un nou joc.
De la mà de Cossetània Edicions podeu seguir coneixent al Patufet i als seus amics! Tots ells ben divertits i animats!
Reiterem la connexió brillant de text i il·lustració i la tipografia de la lletra que fa que des de ben menuts puguin gaudir de la lectura i encara més si és com aquesta que està en rodolins.
Llegir, jugar i aprendre bones tradicions. Què més voleu?
És un dels volums més interessants de cara les vacances d'estiu!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro