Editorial: Cossetània (08/09/2014)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Ara és temps de pluges i dels tresors que creixen al bosc, tot un ritual de tardor que ens el recorda i explica de manera meravellosa El Patufet i les tradicions catalanes.

A la darrera incorporació de la col·lecció d'aquest costumari adaptat per als menuts de la casa podem sumar el títol que avui ens ocupa: Tocats pel bolet.

De la mà dels rodolins i els dibuixos d'en Roger Roig i de l'Hugo Prades els nanos poden descobrir quin és el secret dels bolets i tot el que comporten: la sortida al bosc, la documentació i catalogació dels bolets entre els comestibles i els tòxics, refranys populars que ens ajuden a trobar on s'amaguen tan petites joies, el companyerisme i l'àpat de reconfort.

Diuen que un bon jornal fa suar i quan un va a caçar bolets acaba amb l'esquena ven adolorida però com en Patufet ens indica val la pena l'esforç per tal de després tastar-los i compartir-los a casa.

La confiança de Cossetània en aquesta col·lecció ens fa tenir l'esperança com a mestres de que a les cases les famílies s'apleguin i en els dies assenyalats comparteixin amb els nanos els com i perquès del que es celebra i allò que fa de la nostra terra un territori especial i tan estimat.

És una col·lecció on les dades que es donen són nombroses i es complementen lletra i imatge per tal d'equilibrar-ho i que el puguin gaudir solets fixant-se en els detalls i cercant curiositats.

És una eina didàctica que tan a nivell escolar com a nivell casolà pot mostrar als infants de manera general allò que passa al món que els envolta d'una manera divertida i atractiva.

Què? Anem a buscar alguns bolets?

Res millor que llegir aquest conte per anar fent boca!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro