Editorial: Cossetània (15/03/2018)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Bona Diada de la literatura a tots! Les bones lletres us esperen al carrer perfumades amb l'olor de les roses fresques i l'essència de les tradicions catalanes i... Qui millor que en Patufet per fer un recorregut per tan destacat dia?

Un nou volum de El Patufet i les tradicions catalanes es suma al millor costumari català dirigit als menuts que podeu trobar avui en dia a les llibreries.

Després dels títols “Sant Jordi i el drac” i “Juga amb la llegenda de Sant Jordi” arriba Sant Jordi: la rosa i el llibre.

Una nova volta de cargol que ens mostra com en Patufet i la seva colla viuen una Diada tan especial per les terres catalanes.

És una grandíssima introducció a la literatura doncs els mostra els diferents gèneres de llibres que poden trobar, n'hi ha per tots els gustos; el fet de trobar-te amb el teu escriptor o escriptora preferit i demanar-li que et signi el seu llibre alhora que li agraeixes la seva feina, la tradició de la rosa i un llarg etcètera de detalls que no passen inadvertits per als nanos.

Un cop més en Roger Roig i l'Hugo Prades fan una feina excepcional i fins i tot han saltat dins el llibre en una intervenció artística brillant!

No us perdeu aquesta nova entrega que us ofereix Cossetània Edicions i gaudiu de la festa amb coneixement, remenant per les parades i fent-vos amb aquest llibret tan interessant!

Realment són molt visuals, amb un text clar i directe, didàctics, complerts i divertits alhora que ens faciliten la feina del treball de les tradicions, els valors d'aquestes, de la família, els amics i la ciutadania.

Una molt bona aposta!

Que passeu tots molt bona Diada!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro