Editorial: Cossetània (06/03/2017)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Una nova aventura del nostre amic Patufet cau a les nostres mans!

Aquest cop amb Patufet, on ets? Fem un Viatge per la història de Catalunya a través d'unes meravelloses il·lustracions que a més d'un alt poder pedagògic i didàctic desperta l'agilitat visual dels menuts de casa.

El Troba el Patufet en un recorregut pel temps és la versió catalana i nostra dels mítics llibres dels anys vuitanta de cercant en Wally. Però per nosaltres és una icona en Patufet i a més ens agrada que obre debat i ens explica coses de la nostra història i la nostra terra.

L'Hugo Prades i en Roger Roig ja tenen una legió de menuts seguidors lectors que gaudeixen de l'experiència d'aprenentatge amb els seus contes com a costumari i també amb els seus llibres on les activitats els tenen ben distrets alhora que ens donen la oportunitat als adults a explicar-los una mica més allò que ja es veu a les il·lustracions i al text explicatiu.

Els àlbums del Patufet són una eina molt potent d'entreteniment doncs cerquen al seu amic, a la Patufeta, al Patufot, al Patuf, al Bru, al monstre ratolinets, i elements típics de cada època.

Des de la prehistòria, a la Barcelona olímpica passant per els grecs, els romans, els àrabs, l'edat mitjana, el 1714, la invasió francesa, l'esclat industrial i el modernisme i un somni cap al futur.

Una pinzellada fàcil i comprensible de cada època acompanyat de l'essencial als dibuixos com les robes, els pentinats, els edificis i la visió global de la societat ajuda als menuts a fer un viatge per l'eix cronològic de Catalunya.

De la mà de Cossetània podem desgranar, un cop més, una obra mestra pels nanos i els no tant nanos. Reconec que m'he picat i he buscat al Patufet i als seus amics!

Us el perdreu?

Vinga va, tota la colla d'en Patufet us espera!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro