Editorial: Cossetània (06/03/2017)

El Patufet, expert en descobrir les tradicions catalanes als infants, s'ha amagat ara en diferents episodis de la història de Catalunya. Confós entre la gentada, l'hauràs de trobar a les coves de la prehistòria, a la Tarraco romana, durant la guerra del Francès a Montserrat, en l'esclat del modernisme o a la Barcelona olímpica. Però, alerta!, perquè el Patufet no va mai sol: també hauràs de cercar la Patufeta, el Patufot, el Patuf i una llarga rècula d'elements a ca... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 02 julio 2019
Una nova aventura del nostre amic Patufet cau a les nostres mans!
Aquest cop amb Patufet, on ets? Fem un Viatge per la història de Catalunya a través d'unes meravelloses il·lustracions que a més d'un alt poder pedagògic i didàctic desperta l'agilitat visual dels menuts de casa.
El Troba el Patufet en un recorregut pel temps és la versió catalana i nostra dels mítics llibres dels anys vuitanta de cercant en Wally. Però per nosaltres és una icona en Patufet i a més ens agrada que obre debat i ens explica coses de la nostra història i la nostra terra.
L'Hugo Prades i en Roger Roig ja tenen una legió de menuts seguidors lectors que gaudeixen de l'experiència d'aprenentatge amb els seus contes com a costumari i també amb els seus llibres on les activitats els tenen ben distrets alhora que ens donen la oportunitat als adults a explicar-los una mica més allò que ja es veu a les il·lustracions i al text explicatiu.
Els àlbums del Patufet són una eina molt potent d'entreteniment doncs cerquen al seu amic, a la Patufeta, al Patufot, al Patuf, al Bru, al monstre ratolinets, i elements típics de cada època.
Des de la prehistòria, a la Barcelona olímpica passant per els grecs, els romans, els àrabs, l'edat mitjana, el 1714, la invasió francesa, l'esclat industrial i el modernisme i un somni cap al futur.
Una pinzellada fàcil i comprensible de cada època acompanyat de l'essencial als dibuixos com les robes, els pentinats, els edificis i la visió global de la societat ajuda als menuts a fer un viatge per l'eix cronològic de Catalunya.
De la mà de Cossetània podem desgranar, un cop més, una obra mestra pels nanos i els no tant nanos. Reconec que m'he picat i he buscat al Patufet i als seus amics!
Us el perdreu?
Vinga va, tota la colla d'en Patufet us espera!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: didácticoVer más