Editorial: Cossetània (01/03/2016)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
Ara ja tenim la primavera aquí i diem adéu als preuats calçots però no us amoïneu que a Catalunya sempre tenim una excusa per reunir-nos i degustar les delícies de la nostra terra.

El nostre bon amic, en Patufet, ens convida a La Cargolada i ens explica allò que passa en aquests dies.

Amb una didàctica molt directa sobre les tradicions catalanes i valors com el respecte, la família, l'amor a la Terra i l'amistat ens presenten un nou volum d'un costumari adreçat als infants de la manera més atractiva.

Veurem com en Patufet s'entreté a casa mentre plou i després de la pluja surt amb els seus amics cap al bosc a buscar cargols. Un cop arriben a casa els més grans ja saben el que han de fer i els deixen dejunant per tal que depurin i poder gaudir d'un bon àpat fet a la llauna.

Els aplecs i el sentit de pertinença a un veïnat o a un poble queden palesos sota la Seu com a testimoni.

Un cop més ens traiem el barret davant de la creació d'en Roger Roig i de l'Hugo Prades dedicada als nens i nenes però que també agrada als pares i als grans i convida a ampliar el conte amb anècdotes i aspectes que es saben del tema o la tradició en concret per part de la família.

Així la lectura esdevé més enriquidora i a més de ser un hàbit per als menuts també inculca un vincle amb la família i engega el motor educatiu que té aquest.

Gràcies a Cossetània podem anar ampliant la col·lecció dels nostres Patufets i de tot cor desitgem que en publiquin molts més doncs a més de ser educatius, bonics i un tribut a la terra ens ajuden molt per treure temes catalans i fer que els petitons despertin la seva curiositat.

Us venen de gust uns cargols?

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro